- 38 400 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Zajímá Vás spojení techniky a komunikace se zákazníkem? Jste na správném místě!
Budete mít na starosti své klienty - zdravotnická zařízení, kterým budete instalovat a servisovat přístroje.
Chtěli byste také svobodu v zaměstnání? Rádi Vám ji poskytneme!
Práci si budete plánovat samostatně podle Vašeho uvážení, ale samozřejmě také podle potřeb zákazníků. Budete jezdit na montáže, školit obsluhu zařízení, poskytovat záruční i pozáruční servis a zajišťovat podporu zákazníkům.
Aby Vaše práce fungovala dobře, budete také komunikovat s výrobci přístrojů, zajišťovat dodávky náhradních dílů a fakturaci.
Radost z cestování je také určitě nutností, ale venkovního světa se bát nemusíte, budete cestovat jen po ČR, zhruba 3-4 dny v týdnu, ostatní dny budete v kanceláři v Hradci Králové se skvělými kolegy.
Požadujeme od Vás především zájem o obor! Je jedno, jestli si doma stavíte počítače, solární panely nebo autíčka na ovládání - elektrotechnika musí být Vaším koníčkem.
Bez vyhlášky 50 §6 se také neobejdete, stejně tak bez znalostí HW a SW (instalace PC s OS Windows, konfigurace, údržba).
Angličtinu budete využívat převážně emailem při komunikaci s výrobci, ale také na zahraničních školení, proto je nutné dokázat bez problémů porozumět.
K práci servisního technika budete potřebovat také tzv. "soft skills" - mít dobré komunikační a vyjednavací schopnosti, schopnost efektivně řešit problémy, při řešení problémů uplatnit analytické myšlení, ale být také časově flexibilní.
Za Vaši dobře odvedenou práci Vám nabídneme práci ve stabilní české společnosti, která se ale neustále rozvíjí a využívá nejmodernější technologie.
Budete se moci odborně i jazykově vzdělávat, účastnit se školení v zahraničí. Ohodnoceni budete také formou bonusů, dostanete služební automobil i k soukromým účelům.
Kolektiv i nadřízený pro Vás budou oporou a vždy budete mít dveře otevřené. Práci si budete plánovat samostatně, a s tím souvisí také pružná pracovní doba, která Vám bude umožněna.
Co ale dalšího Vám může práce přinést? Dobrý pocit z toho, že spravujete přístroje, které pomáhají lidem, resp. lidskému zdraví a třeba jednou někomu zachrání život.
Zní to lákavě, že? Proto neváhejte se zašlete životopis, rádi si s Vámi o všem blíže pohovoříme.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?