- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Příkopy 1, Rokycany
Pracovní náplň: včasné a správné vystavování faktur vydaných, obsluhování zákazníků na pokladně, zajišťování administrativního chodu pobočky, spolupráce s vedoucím pobočky v oblastech BOZP a nákupu, výpomoc kolegům na skladě se zbožím a úklidem pobočky
Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru, praxe na obdobné pozici je výhodou, proaktivní přístup, samostatnou a komunikativní osobnost, systematičnost, pečlivost, svědomitost, logické myšlení, důslednost, dobrá uživatelská znalost MS Office
Nabízíme: nástupní mzda od 18.000,– Kč/měs., zázemí stabilní a dynamické společnosti, přátelský kolektiv, stravenky, pracovní doba od 6:30 do 15:00
Kontakt telefonicky nebo e-mailem: Kopačková Barbora Ing., tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.