- 32 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadavky na uchazeče/ uchazečky o pozici: referent/referentka úseku likvidace faktur:
dokončené SŠ vzdělání nejlépe v ekonomickém oboru
dobrá znalost účetní evidence,
aktivní znalost práce na PC, MS Office, Word, Excel, Outlook
samostatnost, spolehlivost, pečlivost,
komunikační dovednosti, schopnost učit se novým věcem,
systematický způsob práce,
praxe v oboru výhodou, nikoliv podmínkou
vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita
zvládání práce pod tlakem a práce s lidmi
Stručný popis pracovní činnosti:
likviduje daňové doklady za zboží, kontroluje množství v dokladech prodejen
účtuje daňové doklady do systému Account
vyřizuje reklamace množství dodaného zboží s dodavatelem
zapisuje doklady do Account a označuje číslem účetního dokladu
Termín nástupu: únor 2024 (s ohledem na potřebnou dobu zapracování a předání)
Stabilizační příspěvek, zaměstnání v prosperující české firmě, moderní pracovní prostředí, stravenkový paušál, penzijní připojištění, odměny při pracovních a životních výročích, systém firemního vzdělávání, aj.
K odpovědi na inzerát přiložte prosím CV s přehledem dosavadní praxe, a souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení nejpozději do 24. ledna 2024 . e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?