- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z: 15.11.2021 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 15/2021 na obsazení pracovního místa – vedoucí(ho) oddělení investic.
Druh práce a její charakteristika: zajišťování výkonu samosprávy na úseku investic města, zejména pak příprava a sestavování plánu investic a oprav, odhady cenových nákladů, koordinace přípravy a realizace investičních akcí a oprav, zajišťování projektové dokumentace, příprava, realizace, dozor a vyhodnocení schválené investiční akce a opravy, zajištění návrhu smlouvy o dílo na jednotlivé investiční akce a opravy, kontrola dodržování podmínek vyplývajících ze smlouvy o dílo apod., řídí činnost zaměstnanců zařazených do oddělení, kontrola a hodnocení jejich činnosti, organizace činnosti oddělení při plnění úkolů vymezených tomuto oddělení.
Další předpoklady a požadavky:
Je potřeba shlédnout plnou verzi inzerátu na www.novyjicin.cz, kde naleznete kompletní podmínky výběrového řízení.
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení 15/2021 – NEOTVÍRAT“ je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Nový Jičín, Masarykovo nám. 1, 741 01 Nový Jičín. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na MěÚ Nový Jičín nejpozději do 30.11.2021. Další informace podá osobně nebo telefonicky Ing. arch. Jitka Pospíšilová, mob.: zobrazit tel. číslo , nebo personalistka Bc. Renáta Dvořáková, tel.: zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.