- 55 000 – 59 999 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Plánování výroby montáží a lisovny na základě zákaznických požadavků s cílem zajištění plynulé výroby a zákaznického servisu
Kontrola materiálové dostupnosti
Tvorba objednávek pro specifikované materiály
Spolupráce s týmem výroby, vedoucími směn, oddělením nákupu
Práce v plánovacích modulech SAP a MS Excell
Aktivní řešení problémů v případě nestandartních situací
SŠ/VŠ vzdělání
Výborná znalost MS Excel, znalost SAP výhodou
Velmi dobré analytické schopnosti a pečlivost
Schopnost samostatné práce, týmový hráč
Základní znalost anglického jazyka a výborná znalost českého jazyka
Předchozí praxe z oblasti Supply Chain plánování/ objednávání materiálu ve výrobní společnosti výhodou ale není podmínkou
Co Vám můžeme na oplátku nabídnout:
Práci na zajímavých projektech v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti
Příležitosti pro kariérní růst a odborný rozvoj
Přátelské pracovní prostředí
Podporu při vzdělávání a rozvoji
5 týdnů dovolené
Zvýhodněné stravování
Cafeterii na volnočasové aktivity
Flexibilní pracovní dobu
Akce pro zaměstnance
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.