- Plný úvazek

z: 23.08.2021 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 13/2021 na obsazení pracovního místa – vedoucí(ho) oddělení investic.
Druh práce a její charakteristika: zajišťování výkonu samosprávy na úseku investic města, zejména pak příprava a sestavování plánu investic a oprav, odhady cenových nákladů, koordinace přípravy a realizace investičních akcí a oprav, zajišťování projektové dokumentace, příprava, realizace, dozor a vyhodnocení schválené investiční akce a opravy, zajištění návrhu smlouvy o dílo na jednotlivé investiční akce a opravy, kontrola dodržování podmínek vyplývajících ze smlouvy o dílo apod., řídí činnost zaměstnanců zařazených do oddělení, kontrola a hodnocení jejich činnosti, organizace činnosti oddělení při plnění úkolů vymezených tomuto oddělení.
Další předpoklady a požadavky:
Je potřeba shlédnout plnou verzi inzerátu na www.novyjicin.cz, kde naleznete kompletní podmínky výběrového řízení.
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení 13/2021 – NEOTVÍRAT“ je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Nový Jičín, Masarykovo nám. 1, 741 01 Nový Jičín. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na MěÚ Nový Jičín nejpozději do 06.09.2021. Další informace podá osobně nebo telefonicky Ing. arch. Jitka Pospíšilová, mob.: zobrazit tel. číslo , nebo personalistka Bc. Renáta Dvořáková, tel.: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?