První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem nebo telefonicky.
Pracovní náplň:
- " Administrativní podpora řediteli ICRC a sekretariátu,
- " Koordinace programu ředitele, schůzky, rezervace a zařizování služebních cest,
- " Organizace schůzek, asistence s přípravou prezentací a jiných dokumentů,
- " Příprava dopisů a e-mailů,
- " Zajištění fungování sekretariátu,
- " Komunikace a spolupráce s jinými odděleními ICRC a nemocnice u sv. Anny,
- " Koordinace a implementace kancelářských postupů.
Požadavky:
- " Výborná znalost českého I anglického jazyka (mluvená I písemná),
- " Předchozí zkušenost na admninistrativní pozici (min. 2 roky),
- " Výborné znalosti práce s počítačem (MS Office),
- " Schopnost efektivně organizovat práci,
- " Zkušenost s prací v zahraničí,
- " schopnost dobrého úsudku, iniciativy; být proaktivní,
- " vysoký etický standardand,
- " kancelářská etiketa.
Celý inzerát najdete na www.fnusa-icrc.org v sekci O nás – Kariéra
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, závodní stravování, flexibilní pracovní doba