- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Podhradská 2239/3, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) – poté možné převedení na dobu neurčitou. Směnnost: turnusové služby (dvousměnný provoz). Náplň práce: komunikace s dodavateli, zákazníky a vlastním servisem, znalost problematiky, příjem a výdej zboží na sklad (vč. evidence), administrativa skladu. Požadujeme: podmínkou (zkušenost na obdobné pozici, znalost práce na PC, znalost ČJ, řidičský průkaz sk. B), znalost NJ výhodou. Nabízíme: stravenky á 110,– Kč, příspěvek na dopravu, 13. plat, zvýhodněné ceny ND a PHM, příspěvek na důchodové připojištění. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00–16:00 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese pracoviště (9:00–12:00 h).