- Plný úvazek

Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání technického směru, praxe s vedením zaměstnsnců a nakládáním s odpady, znalost předpisů, PC Microsoft, systém ISPOP výhodou, ŘP B, komunikační a org. schopnosti, samostntnost, flexibilita, spolehlivost
Náplň práce: odpovídá za provoz sběrného dvora, uplatňuje a kontroluje dodržování Provozního řádu sběrného dvora, zabezpečuje a kontroluje třídění odpadů a uplatňuje opatření v souladu se zákonem o odpadech, kontroluje sběr nebezpečného odpadu dle provozního řádu meziskladu nebezpečného odpadu, vede provozní deník, zadává informace do národního evidenčního systému, rozděluje pracovní směny zaměstnancům, kontroluje hospodárnost provozu provozních budov, vozidel, strojů a zařízení, udržuje platnost revizních zpráv (elektro, plyn, tlakové nádoby), uplatňuje požadavky na opravy budov a nemovitostí
Nabízíme: flexibilní začátek/konec pracovní doby, volné neděle a svátky, stravenkový paušál, dovolená 5 týdnů, služební mobil, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na rekreaci/zdravotní péči/kulturu
Uchazeč o pracovní místo doloží:
" Kontaktní údaje,
" Profesní životopis, vč. popisu praxe – vykonávaných činností vztahujících se zejména k dané pozici,
" Kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Uchazeč dále uvede své platové požadavky a termín možného nástupu do pracovního poměru.
Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete do 19.10.2022 na email zobrazit tel. číslo ). Vybraní uchazeči budou přizváni k ústnímu pohovoru v 10/2022.
nebo na adresu TS Hlučín s.r.o, Úzká 717/3, Hlučín. Kontaktní osoba: Jana Klossová – personalista společnosti (tel:Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?