- 38 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Okresní soud v Hodoníně hledá
uchazeče na pozici referent/ka správy pohledávek a oddělení účtárny
S předpokládaným termínem nástupu: červen popř. červenec 2025
Charakteristika pracovní pozice:
-
Referent správy pohledávek – Zajišťování činnosti v rámci fáze daňového řízení nebo správy jednotlivého druhu daně, poplatku nebo jiného obdobného peněžitého plnění; Vymáhání nedoplatků, penále a pokut.
-
Mzdová agenda – Výpočet výše platu, zajišťování výplaty, zúčtování platu, náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, soudcům, výpočet a provádění srážek z platu, zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců a pojistného na sociální a zdravotní pojištění.
-
Platební styk s bankou u mandatorních výdajů;
-
Sestavování roční inventarizace;
-
Evidence závazků dle pokynů účtárny;
-
Zástup pokladny a evidence faktur;
-
Zástup přebírání platebních poukazů;
-
Ostatní související práce podle pokynů nadřízeného zaměstnance;
Požadavky na uchazeče:
Termín k přihlášení: do 5. května 2025 včetně.
Platové zařazení:
Podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění – příl. č. 1, v 8. platové třídě (tj. 21 530 až 30 920 Kč podle započitatelné praxe) + zvláštní příplatek ve výši 500 Kč. V souladu s ustanovením § 3 nařízení vlády č. 567/2006 Sb. v platném znění je
zaměstnavatelem doplácen doplatek do zaručené mzdy, která činí 29 120,– Kč. Po zapracování možnost osobního příplatku.
Přihlášky, spolu s níže uvedenými přílohami, doručte poštou, či elektronicky na adresu kontaktní osoby:
Ing. Lada Pokorníková, ředitelka správy Okresního soudu v Hodoníně, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes
Požadované přílohy:
Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány.
Další informace:
•
k ústnímu pohovoru budou pozváni pouze uchazeči na základě vyhodnocení písemných podkladů
Okresní soud v Hodoníně podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů.
Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?