- Plný úvazek
" nákup kosmetiky, vyhodnocování nabídek, telefonická, emailová a osobní komunikace s dodavateli
" hlídání stavu naskladnění, fixace cen, udržování portfolia
" vedení evidence dodavatelů, kontrola dodržování uzavřených obchodních podmínek
" práce s tabulkami a filtry v Excelu, práce v interním systému
" komunikace s dalšími kolegy, např. s marketingem za cílem rozvoje prodeje
Pro tuto pozici potřebujete:
" znalosti na úrovni SŠ
" znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni (B2)
" znalost MS Excel – funkce a nástroje, MS Word
" logické a analytické myšlení, zdravý úsudek a „selský rozum“
" pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti, otevřenost učit se novým věcem, komunikační dovednosti
" časovou flexibilitu, řidičský průkaz sk. B
Výhodou:
" praxe z oboru nákupu výhodou (ale zaučíme i šikovného absolventa)
" orientace v oblasti parfémů a kosmetiky
Výhody:
" zázemí úspěšné společnosti, perspektivu a jistotu zaměstnání
" zaměstnanecké benefity (dotované obědy, příspěvek na návštěvu bazénu, posilovny, unišeky, firemní akce a další)
" motivující finanční ohodnocení