- 70 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máš vystudovanou VŠ a je tvým snem jít marketingovým směrem? Máš už menší praxi na pozici asistenta/ky týmu a víš, že to skutečně umíš? Orientuješ se základně ve správě účtů na sociálních sítích? Hlavně na Facebooku a Instagramu? Miluješ vše, co je online a digital? A jestli k tomu zvládneš komunikovat v angličtině tak pro Tebe máme jednu týmovou roli v našem interním Marketingu.
POŽADAVKY:Angličtina (minimálně B2) – schopnost komunikovat napříč zeměmi s kolegy i dodavateli – telefonicky, osobně, písemně.
Schopnost prezentovat i školit se v AJ. Mnoho našich korporátních školení je pouze v angličtině.
Velmi dobré komunikační schopnosti – to je sice v každém inzerátu, ale tady to není klišé a je to skutečně důležité. Co pobočka, to jiný manažer. Se všemi je potřeba dobře vycházet.
Praxe na asistentské pozici alespoň 1 rok (možné i jako částečné úvazky).
Schopnost pracovat na více projektech najednou (multitasking).
Výhodou, ale ne podmínkou je:
Marketingové vzdělání.
Smysl pro humor – zvláštní výhodou jsou znalosti hlášek z filmů.
BENEFITY:Dovolená 24 dní.
Možnost pravidelného homeoffice až 2 dny v týdnu.
Flexibilní pracovní doba.
Cafeterie v hodnotě až 14 400 Kč/rok.
Příspěvek na stravování přímo ve mzdě.
Multisport karta.
2 dny zdravotního volna ročně.
Telefon s tarifem pro soukromé použití bez nutnosti doplatku.
Penzijní připojištění 6 000 Kč/rok (po 2 letech u firmy).
Na co se můžeš těšit:
Skutečně fajn malý tým.
Hezké kanceláře přímo v centru Prahy na Náměstí Republiky.
Možnost se stále vzdělávat – placená školení, vstupy na konference atp.
Okurková sezóna přes léto a o Vánocích.
Přesčasy jen pokud nezvládneš vlastní time management.
Žádné pracovní víkendy.
Možnost jezdit do práce na kole – parkování pro kola přímo v budově.
Kávy a čaje co vypiješ.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.