- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máš vystudovanou VŠ a je tvým snem jít marketingovým směrem? Máš už menší praxi na pozici asistenta/ky týmu a víš, že to skutečně umíš? Orientuješ se základně ve správě účtů na sociálních sítích? Hlavně na Facebooku a Instagramu? Miluješ vše, co je online a digital? A jestli k tomu zvládneš komunikovat v angličtině tak pro Tebe máme jednu týmovou roli v našem interním Marketingu.
POŽADAVKY:Angličtina (minimálně B2) – schopnost komunikovat napříč zeměmi s kolegy i dodavateli – telefonicky, osobně, písemně.
Schopnost prezentovat i školit se v AJ. Mnoho našich korporátních školení je pouze v angličtině.
Velmi dobré komunikační schopnosti – to je sice v každém inzerátu, ale tady to není klišé a je to skutečně důležité. Co pobočka, to jiný manažer. Se všemi je potřeba dobře vycházet.
Praxe na asistentské pozici alespoň 1 rok (možné i jako částečné úvazky).
Schopnost pracovat na více projektech najednou (multitasking).
Výhodou, ale ne podmínkou je:
Marketingové vzdělání.
Smysl pro humor – zvláštní výhodou jsou znalosti hlášek z filmů.
BENEFITY:Dovolená 24 dní.
Možnost pravidelného homeoffice až 2 dny v týdnu.
Flexibilní pracovní doba.
Cafeterie v hodnotě až 14 400 Kč/rok.
Příspěvek na stravování přímo ve mzdě.
Multisport karta.
2 dny zdravotního volna ročně.
Telefon s tarifem pro soukromé použití bez nutnosti doplatku.
Penzijní připojištění 6 000 Kč/rok (po 2 letech u firmy).
Na co se můžeš těšit:
Skutečně fajn malý tým.
Hezké kanceláře přímo v centru Prahy na Náměstí Republiky.
Možnost se stále vzdělávat – placená školení, vstupy na konference atp.
Okurková sezóna přes léto a o Vánocích.
Přesčasy jen pokud nezvládneš vlastní time management.
Žádné pracovní víkendy.
Možnost jezdit do práce na kole – parkování pro kola přímo v budově.
Kávy a čaje co vypiješ.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.