- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jako marketingová asistentka budete mít na starost mnoho rozmanitých úkolů.
Každý den se budete věnovat administrativě v marketingové oblasti.
Budete pomáhat při organizaci různých projektů.
Pro shromážďování důležitých dat budete využívat technik marketingové analýzy.
Dalším Vašim úkolem bude zveřejňování produktů společnosti na jejich webových stránkách a sociálních sítích.
S využitím statistických a finančních údajů budete aktualizovat tabulky a databáze firmy.
Kromě sestavování všech druhů prezentací budete mít na starost přípravu brožur, katalogů, tiskových zpráv a další marketingovou literaturu.
To vše se neobejde bez denní komunikace s ostatními kolegy a odděleními.
Do firmy původem z Ruska zabývající se výrobou a distribucí kosmetických výrobků hledáme proaktivního člověka, který má zkušenosti z oblasti marektingu, nebo titul z tohoto oboru.
Požadujeme středoškolské vzdělání a dobrou znalost angličtiny.
Také je důležité, abyste se vyznali v marketingových a administrativních zásadách.
Podmínkou pro přijetí do našeho týmu je znalost marketingového softwaru, on-line aplikací a odborná znalost MS Office nástrojů a to zejména Excelu.
Za odvedenou práci můžete očekávat pěkné mzdové ohodnocení s možností kariérního růstu.
Nabízíme zajímavou práci, ve které můžete využít svou kreativitu.
Aby se Vám lépe pracovalo dostanete občerstvení na pracovišti zdarma.
Rádi bychom přijali člověka, co by u nás zůstal delší dobu, tudíž nabízíme HPP na dobu neurčitou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?