- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Součástí Vaší práce bude:
" monitoring a analýza marketingových dat
" práce s tabulkami a filtry v Excelu, statistiky a reporting
" práce s fakturami, verifikace transakcí
" spolupráce na přípravě marketingových akcí, koordinace akcí
" správa e-shopu, práce na sociálních sítích, komunikace se zákazníky
Pro tuto pozici potřebujete:
" znalosti na úrovni SŠ
" znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B2)
" znalost MS Excel – funkce a nástroje, MS Word
" logické a analytické myšlení, zdravý úsudek a „selský rozum“
" pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti, otevřenost učit se novým věcem, komunikační dovednosti
" časovou flexibilitu, řidičský průkaz sk. B
Výhodou:
" praxe výhodou, ale vhodné i pro šikovného absolventa
" orientace v oblasti parfémů a kosmetiky
" znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni (min. B2, lépe C1)
" znalost dalšího jazyka – nejlépe němčiny nebo polštiny

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.