- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Co budete dělat?
" vystavovat a evidovat objednávky v systému GINIS a popř. je zveřejňovat registru smluv
" zajišťovat evidenci dotací na portálu příspěvkových organizací
" spolupracovat na inventarizaci
" spolupracovat na zajištění administrativního chodu oddělení
" vystavovat faktury v součinnosti s účetní knihovny
Co od vás potřebujeme:
" minimálně SŠ vzdělání, místo je vhodné i pro absolventy (výhodou VŠ vzdělání zakončené bakalářským titulem v oboru ekonomika)
" mírně pokročilá znalost MS Office
" pečlivost, samostatnost, odpovědnost, komunikativnost
" bezúhonnost
" znalost systému GINIS výhodou
Nástup od 1. 10. 2024 nebo dle dohody
Pracovní úvazek: 40 hodin týdně.
Pracovně právní vztah: pracovní poměr na dobu určitou (s výhledem prodloužení na neurčito).
Místo výkonu práce: Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové
V případě vašeho zájmu nám zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis,
ze kterého se dozvíme, proč by vás bavilo pracovat právě na této pozici. Nezapomeňte také přiložit kopii dokladu o požadovaném vzdělání. Veškeré dokumenty zašlete na e-mailovou adresu e-mail přes . S vybranými kandidáty se rádi setkáme při osobním pohovoru.
Informace k organizaci výběrového řízení vám podá Bohdana Hladíková na telefonu zobrazit tel. číslo .
Co vám můžeme nabídnout:
" práci na plný úvazek, do které vás zaučíme
" nástupní plat v rozmezí tarifní třídy 9 podle odbornosti a doložené praxe v rozsahu 24 100 do 31 820 Kč dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách, v platném znění.
" odměny za pracovní aktivitu v podobě osobního příplatku po zapracování
" 5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna
" příspěvek na stravování
" vzdělávací kurzy a školení
" parkování přímo v areálu knihovny
" možnost využívat zdarma služeb knihovny pro sebe i své rodinné příslušníky
" stabilní práci s jistým příjmem
" pružnou pracovní dobu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?