- 40 000 Kč
- Plný úvazek

Požadavky: ukončené min. SŠ vzdělání ekonomického směru, znalost práce na PC (MS Office), analytické schopnosti, schopnost operativního řešení problémů, pečlivost, zodpovědnost, trestní bezúhonnost, komunikativnost, časová flexibilita a aktivní samostatný přístup, ochota se dále vzdělávat, organizační a komunikační schopnosti
Výhodou: zkušenost s administrací projektů v rámci operačních programů, řidičský průkaz – skupiny B
Hlavní náplň činnosti:
Finanční manažer (0,5 úvazku), zodpovídá za finanční část projektu, administruje projekt dle pravidel a nařízení MŠMT ČR, připravuje žádost o platbu, provádí změny projektu, administruje projekt v systému ISKP14+, komunikuje s ŘO OPVVV, vytváří finanční vzory dokumentů potřebných pro chod projektu, připravuje podklady pro veřejné zakázky po finanční stránce, podílí se na přípravě pracovních smluv a dohod, kontroluje pracovní výkazy po finanční stránce, účastní se kontrol projektu a schůzek jednotlivých týmů, dohlíží na financování projektu, zodpovídá za rozpočet projektu, zpracovává objednávky, kontroluje cestovní příkazy, faktury apod.
Projektový manažer (0,5 úvazku) zodpovídá za věcnou část projektu, administruje projekt dle pravidel a nařízení MŠMT ČR, na základě podkladů od odborného týmu připravuje zprávu o realizaci, provádí administraci případných obsahových změn projektu, komunikuje s Řídícím orgánem OP VVV, uchovává materiály a dokumentaci k projektu, kontroluje dodržování publicity projektu, vytváří vzory dokumentů potřebných pro chod projektu, podílí se na přípravě pracovních smluv a dohod, kontroluje pracovní výkazy, sleduje správnost a vyhodnocování naplňování indikátorů projektu, organizuje setkávání týmu, zastává běžnou kancelářskou práci spojenou s projektem, účastní se kontrol projektu a schůzek týmu.
Motivační dopis doplněný strukturovaným profesním životopisem, kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlasem s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů doručte v obálce s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – FINANČNÍ A PROJEKTOVÝ MANAŽER“ do 23. 2. 2018, 15:00 hodin na adresu:
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Pedagogická fakulta
Dana Pouzarová
Jeronýmova 10
371 15 České Budějovice
nebo elektronicky na e-mailovou adresu: e-mail přes .
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
V rámci výběrového řízení je možné podat přihlášku i jen na jednu z nabízených projektových pozic.
Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor, který se uskuteční dne 28. 2. 2018.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?