- 26 220 – 30 400 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Požadavky: ukončené min. SŠ vzdělání ekonomického směru, znalost práce na PC (MS Office), analytické schopnosti, schopnost operativního řešení problémů, pečlivost, zodpovědnost, trestní bezúhonnost, komunikativnost, časová flexibilita a aktivní samostatný přístup, ochota se dále vzdělávat, organizační a komunikační schopnosti
Výhodou: zkušenost s administrací projektů v rámci operačních programů, řidičský průkaz – skupiny B
Hlavní náplň činnosti:
Finanční manažer (0,5 úvazku), zodpovídá za finanční část projektu, administruje projekt dle pravidel a nařízení MŠMT ČR, připravuje žádost o platbu, provádí změny projektu, administruje projekt v systému ISKP14+, komunikuje s ŘO OPVVV, vytváří finanční vzory dokumentů potřebných pro chod projektu, připravuje podklady pro veřejné zakázky po finanční stránce, podílí se na přípravě pracovních smluv a dohod, kontroluje pracovní výkazy po finanční stránce, účastní se kontrol projektu a schůzek jednotlivých týmů, dohlíží na financování projektu, zodpovídá za rozpočet projektu, zpracovává objednávky, kontroluje cestovní příkazy, faktury apod.
Projektový manažer (0,5 úvazku) zodpovídá za věcnou část projektu, administruje projekt dle pravidel a nařízení MŠMT ČR, na základě podkladů od odborného týmu připravuje zprávu o realizaci, provádí administraci případných obsahových změn projektu, komunikuje s Řídícím orgánem OP VVV, uchovává materiály a dokumentaci k projektu, kontroluje dodržování publicity projektu, vytváří vzory dokumentů potřebných pro chod projektu, podílí se na přípravě pracovních smluv a dohod, kontroluje pracovní výkazy, sleduje správnost a vyhodnocování naplňování indikátorů projektu, organizuje setkávání týmu, zastává běžnou kancelářskou práci spojenou s projektem, účastní se kontrol projektu a schůzek týmu.
Motivační dopis doplněný strukturovaným profesním životopisem, kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlasem s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů doručte v obálce s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – FINANČNÍ A PROJEKTOVÝ MANAŽER“ do 23. 2. 2018, 15:00 hodin na adresu:
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Pedagogická fakulta
Dana Pouzarová
Jeronýmova 10
371 15 České Budějovice
nebo elektronicky na e-mailovou adresu: e-mail přes .
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
V rámci výběrového řízení je možné podat přihlášku i jen na jednu z nabízených projektových pozic.
Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor, který se uskuteční dne 28. 2. 2018.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.