- 25 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
POŽADUJEME:výhodou vzdělání ekonomického směru (SŠ, VŠ); znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů; znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Project); znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni; po zaškolení orientace a práce ve Finančním informačním systému (iFIS); organizační, koordinační a komunikační schopnosti, kreativní a strukturované myšlení, týmového ducha, ochotu učit se novým věcem; vysoké pracovní nasazení, pečlivost a flexibilitu; odolnost proti stresu.
NÁPLŇ PRÁCE: zajištění komplexniho procesu administrace dotace (mimo jiné: příprava a zpracování monitorovacích, průběžných,závěrečných a jiných zpráv, žádostí o platby, vypořádání připomínkovacích řízení, přehledů, řešení nesrovnalostí atd.); příprava všech potřebných a podpůrných podkladů pro finanční, administrativní a technické řízení projektu; účast na pravidelných a mimořádných poradách; komunikace s přiděleným manažerem ze strany poskytovatele dotace; monitorování a vyhodnocování aktuálních podmínek a pravidel MMR, odpovědnost za jejich plnění; monitorování a administrativní kontrola veškerých dokumentů a činností projektu ve vztahu k plnění podmínek a pravidel MMR; spoluúčast při přípravě a nastavení systému komplexní finanční a administrativní správy projektu vč. podpůrných metodických dokumentů; monitoring čerpání rozpočtu projektu a jeho aktualizace; identifikace rizik a opatření pro jejich eliminaci; administrativní a metodická podpora členům realizačního týmu; zabezpečení povinné publicity projektu; vedení evidence monitorovacích indikátorů; koordinace spolupráce a zabezpečení podkladů pro kontroly projektu.
NABÍZÍME: zajímavou práci s možností profesního rozvoje; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování,
ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY: 5 týdnů dovolené; 4 dny indispozičního volna; dotované
stravování nebo stravenky; zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské
banky; MS Office zdarma pro soukromé využití; detská skupina pro děti zamestnanců
přímo v kampusu apod.
MZDA: Motivační finanční ohodnocení (v závislosti na odvedené práci a dosažených
výsledcích).
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Manažer administrace
a finančního řízení projektu“ zašlete na e-mail: e-mail přes , nejpozději do 29.6.2021.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?