- 35 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
Místo výkonu práce: Aš (prozatímní kancelář pro pracovníky na adrese Palackého 8, 350 02 Cheb). Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) – poté možné prodloužení. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz).
Náplň práce: daří se nám zlepšovat situaci lidí, kteří mají problémy s dluhy. V našich poradnách i přímo v terénu pomáháme lidem, kteří se nedokáží dobře zorientovat ve své dluhové situaci, nezvládají platit své závazky, nevědí si rady v komunikaci s věřiteli, mají často závazky, které vznikly neoprávněně a neumí se bránit u soudu apod. A právě pro tuto práci hledáme do našeho týmu profíků další posilu! Práci chceme dělat poctivě, protože věříme, že má smysl. Nepotřebujeme k tomu však píchačky, ani přísného šéfa. Rozvrh práce je u nás zčásti možné uzpůsobit a není tak problém být naším zaměstnancem a zároveň rodičem. Věříme v samostatnost a schopnosti našich pracovníků. Jsme si zároveň vědomi, že naši pracovníci potřebují podporu a také ji dokážeme zajistit.
Požadujeme: ideálně VŠ, VOŠ v oboru sociální práce a v dalších oborech podle zákona o sociálních službách nebo VŠ vzdělání humanitního, ekonomického či právního směru, minimálně však SŠ vzdělání s maturitou, ochota pracovat v dluhové poradně (příp. v terénu na Ašsku), samostatnost, pokročilá orientace v dluhové problematice, uvítáme (praxe v sociální oblasti, znalost problematiky insolvencí, exekucí atd., řidičský průkaz a možnost občasného využití automobilu, uživatelská znalost práce na PC). Nabízíme: 5 týdnů dovolené, podpora v podobě supervize, možnost dalšího vzdělávání a studijního volna, po zkušební době osobní ohodnocení, spolupráce v týmu lidí, kteří mají zkušenosti a rádi se o ně podělí. Kontakt pro zájemce: e-mailem (
či e-mail přes – zaslat strukturovaný životopis, motivační dopis a případné otázky); výběrové řízení se bude konat na adrese Palackého 8, 350 02 Cheb (termín sdělíme zájemcům), vybrané zájemce budeme kontaktovat; více o aktivitách organizace na poli sociální integrace a v dalších oblastech najdete na www.clovekvtisni.cz .Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?