- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co vás čeká:
Odborná individuální i skupinová práce s klienty a to v oblasti poradenství, sociální rehabilitace, sociálně aktivizačních služeb a další odborná sociální práce. Práce sociálního pracovníka je realizovaná převážně v rámci sociálních služeb Sdružení TULIPAN (Chráněné bydlení TULIPAN, sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi, sociální rehabilitace). Ve všech činnostech se zaměřuje převážně na osoby se zdravotním znevýhodněním a kombinací diagnóz se zaměřením na duševní onemocnění. Práce je realizována v rámci individuálních konzultací s klienty a rodinami, buď v zázemí Sdružení TULIPAN, nebo v terénu, dle potřeb klientů a rodin.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Splňovat kvalifikační požadavky pro výkon sociálního pracovníka dle zákona o sociálních službách 108/2006 Sb., zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost. Komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost, týmová spolupráce, vstřícnost a respekt.
Výhodou bude, pokud budete umět:
Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
Co vám můžeme nabídnout:
Práci na HPP. Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci. Možnost osobního a profesního růstu.
Zaměstnanecké výhody:
Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office
Hlásit se emailem nebo telefonicky od 8.30 do 13.30 hod.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.