- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co vás čeká:
Odborná individuální i skupinová práce s klienty a to v oblasti poradenství, sociální rehabilitace, sociálně aktivizačních služeb a další odborná sociální práce. Práce sociálního pracovníka je realizovaná převážně v rámci sociálních služeb Sdružení TULIPAN (Chráněné bydlení TULIPAN, sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi, sociální rehabilitace). Ve všech činnostech se zaměřuje převážně na osoby se zdravotním znevýhodněním a kombinací diagnóz se zaměřením na duševní onemocnění. Práce je realizována v rámci individuálních konzultací s klienty a rodinami, buď v zázemí Sdružení TULIPAN, nebo v terénu, dle potřeb klientů a rodin.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Splňovat kvalifikační požadavky pro výkon sociálního pracovníka dle zákona o sociálních službách 108/2006 Sb., zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost. Komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost, týmová spolupráce, vstřícnost a respekt.
Výhodou bude, pokud budete umět:
Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
Co vám můžeme nabídnout:
Práci na HPP. Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci. Možnost osobního a profesního růstu.
Zaměstnanecké výhody:
Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office
Hlásit se emailem nebo telefonicky od 8.30 do 13.30 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?