- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Sociálně právní poradna Kontakt hledá dluhového poradce
POŽADUJEME:
Odbornou způsobilost potřebnou pro udělení akreditace v souladu se Zákonem č. 182/2006 Sb. (insolvenční zákon)
Pracovní zkušenost v oblasti dluhového poradenství minimálně 3 roky
Znalost zákonů č. č. 182/2006 Sb. (insolvenční zákon); 108/2006 Sb., o sociálních službách
Zájem o sociální témata
Dobré organizační schopnosti
Pečlivost, trpělivost, spolehlivost
Ochota nadále se vzdělávat
Výpis RT
NÁPLŇ PRÁCE:
Pomoc a podpora lidí v situacích, kdy se z dluhů stal problém
Individuální plánování řešení dluhů
Přímá pomoc při podávání insolvenčních návrhů
Pomoc při komunikaci s věřiteli, insolvenčními správci a dalšími zainteresovanými stranami
Vedení administrativy spojené s poskytováním služby
Spolupráce na vytvoření metodiky v souladu se standardy kvality sociálních služeb.
Zajišťování dluhového poradenství
NABÍZÍME:
Prostor pro profesní i osobní rozvoj
Příspěvek na vzdělávání
Zázemí stabilní příspěvkové organizace
5 týdnů dovolené, stravenky, sick days
Místo výkonu práce: Praha 2, Ječná
Pracovní poměr: úvazek 1,0, doba neurčitá
Nástup: dohodou
V případě vašeho zájmu o nabízenou pozici zašlete Váš životopis a motivační dopis do 15.11.2020.
Uchazeči, kteří nesplní dané požadavky, nebudou zařazeni do výběrového řízení. CSSP si vyhrazuje možnost nepřijmout na danou pracovní pozici žádného z uchazečů. Zasláním svých osobních materiálů uchazeči souhlasí s uchováním těchto materiálů po dobu výběrového řízení. Následně budou materiály skartovány/smazány.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?