- 30 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplň: organizace a administrativní zajišťování studijních programů poskytovaných ústavem; zpracování interních dokumentů; administrativní zajišťování elektronických agend spojených s výukovou a tvůrčí činností a ekonomickým provozem ústavu; vedení spisové agendy; archivace dokumentů.
Požadujeme: min. středoškolské vzdělání zakončené maturitou; znalost práce v MS OFFICE (minimálně Word, Excel, Outlook); základní znalost anglického jazyka; schopnost pracovat samostatně i v týmu, pečlivost a flexibilitu, ochotu nést zodpovědnost za svěřenou agendu a dále se rozvíjet; organizační a komunikační schopnosti, příjemné a vstřícné vystupování.
Nástup od: ihned nebo dle dohody.
Pracovní poměr: na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Nabízíme: zajímavou práci s možností osobního a profesního rozvoje; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispoziční volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.