- 200 Kč / hod
- Zkrácený úvazek
Společnost TRANS – SPEDIT s.r.o. zabývající se mezinárodní kamionovou dopravou
hledá do svého týmu schopného a výkonného člověka na pozici :
ASISTENT / KA ŘEDITELE
PAK HLEDÁME PRÁVĚ VÁS
Budete dělat potřebné administrativní činnosti, starat se o chod kanceláře, plnit úkoly zadané nadřízeným.
Co Vám určitě nesmí chybět ?
Hledáme člověka, který si umí poradit, je ochotný, aktivně plní svěřené úkoly a který kolem sebe dokáže udržovat systém a pořádek.
Výborné pracovní výsledky, ochotu a pracovní nasazení rozhodně umíme ocenit.
Termín nástupu po dohodě.
Pracoviště : Dopravní 1040, 676 02 Moravské Budějovice
Životopisy prosím posílejte : e-mail přes
V případě dotazů volejte : zobrazit tel. číslo

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.