- 250 000 Kč
- Plný úvazek

POŽADUJEME: minimálně středoškolské vzdělání; bezúhonnost, pečlivost, zodpovědnost;
aktivní znalost angličtiny – minimálně B2;
samostatnost a vlastní iniciativu při plnění povinností, organizační schopnosti;
schopnost spolupráce v kolektivu, vstřícnost, komunikační dovednost verbální i písemná;
asertivní a zdvořilé vystupování; odolnost vůči stresu;
pokročilá znalost práce s PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook), vyhledávání na Internetu, práce s webovými stránkami a facebookovým profilem ÚAI;; schopnost a ochotu učit se novým věcem.
NÁPLŇ PRÁCE: kompletní zajišťování správních a ekonomických agend ÚAI, tj. objednávkový systém, fakturační systém, studijní agenda, spisová služba atd.;
dohled nad majetkovými a finančními operacemi ÚAI; komunikace se studenty;
evidence a správa kvalifikačních a diplomových prací;
kompletní zajišťování výuky externistů na ÚAI;
komunikace s partnerskými univerzitami (zejména v Linci, Pasově a Deggendorfu);
ve spolupráci se zástupcem vedoucího ÚAI koordinovat informativní schůzky se studenty, obhajoby, státní závěrečné zkoušky a přijímací řízení;
plánování rozvrhu předmětů ve spolupráci s rozvrhářem fakulty;
koordinace přípravy veřejných výběrových řízení; koordinace přípravy grantových projektů; – koordinace přípravy (re)akreditačních materiálů; koordinace přípravy mezinárodních konferencí a letních škol.
PRACOVNÍ ÚVAZEK: 100% úvazek, smlouva na dobu určitou 2 roky, s možností prodloužení na 3 roky, zástup za rodičovskou dovolenou
NABÍZÍME: 5 týdnů dovolené; dotované stravování; zvýhodněné mobilní volání – hlasové a datové služby; jazykové a další zaměstnanecké kurzy; zvýhodněné bankovní služby u partnerské banky; možnost využití univerzitní školky; Microsoft Office zdarma do soukromých zařízení.
MZDA: – dle Mzdového předpisu JU a Metodiky PřF ke Mzdovému předpisu JU – mzdová třída 6, aktuálně 23 500 Kč, možnost výkonnostní prémie, odměn
NÁSTUP: říjen 2019
Písemné přihlášky (životopis + motivační dopis) podávejte na adresu e-mail přes do 16. 8. 2019.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?