Zákaznická podpora / Back office
- Brno
- Brand Promotion CZ, s.r.o.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Brno |
Firma | CB&I s.r.o. |
Hrubá mzda | od 30.000 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Provozní komunikace s třetími stranami týkající se úkolů manažera
Iniciace poptávek a objednávek
Připravovat a kontrolovat nákupy a objednávky
Iniciovat plány na zlepšení kvality a/nebo efektivity v pracovní oblasti FM.
Vypracovávat zprávy v souvislosti s řízením FM.
Seznam úkolů:
Kontrola přístupu
Zajišťování nových a výměna vstupních karet
Kontaktování údržby v případě poruch a změn.
Správa systému; údržba schémat oprávnění, údržba údajů o zařízení a výkresů.
Organizace reakce na mimořádné události
Poradenství a podpora pracovníka pro řešení mimořádných událostí
Aktivní účast při evakuaci budovy
Service Desk zařízení / iCare
Přijetí, čtení, registrace a zpracování oznámení a požadavků v platformě CTP Service Desk – pronajímatel, iCare.
Provádění (provádění) následných opatření v souvislosti s oznámeními a žádostmi
Sledování doby vyřízení a procesů.
Bezpečnost kanceláří
Organizace reakce na mimořádné události
Provádění pravidelných kontrol zaměřených na volně dostupné únikové cesty, funkčnost únikových východů.
Podávání zpráv o kontrolách a následné kroky v návaznosti na ně
Klíče / skříňky
Udržování správy klíčů
Distribuce a objednávání klíčů.
Úklid kanceláří a související služby
Dohled nad externí úklidovou společností, kvalitou a dodržováním pracovních programů.
Iniciace a organizace dalších činností úklidových služeb
Vedení evidence správy odpadů.
Recepce
Záloha recepce
Sledování kvality služeb a personálního obsazení
Správa a údržba postupů, pracovních instrukcí a údajů
Konferenční místnosti a konferenční vybavení
Údržba zasedacích místností – zajištění čistoty tabulí, zajištění kancelářských potřeb,
Projekty
Účast na projektech, jako jsou interní stěhování, jako supervizor a/nebo plánovač.
Interní stěhování
Inventarizace nábytku; počítačového vybavení a inventáře určeného ke stěhování; příprava a plánování stěhovacích činností a stěhovaného personálu; vedení stěhovacího týmu (externího).
Informování dotčených a zajišťování dotčených (interních) stran.
Plánování a řízení činností souvisejících s přeměnou zasedacích místností a/nebo restaurace.
Plánování a řízení činností souvisejících s interními archivy včetně.
Externí skladování
Vedení administrativních záznamů souvisejících s externím skladováním nábytku a inventáře (zásob)
Administrativa
Vedení administrativních záznamů týkajících se plynu, elektřiny a vody.
Vedení administrativních záznamů týkajících se spotřeby automatů na teplé nápoje.
Vedení administrativních záznamů týkajících se bytů/ubytování
Vedení administrativních záznamů týkajících se pronajatých automobilů
Vedení administrativních záznamů týkajících se faktur
Vedení administrativních záznamů týkajících se parkování
Provádění dalších podpůrných administrativních činností pro oddělení.
5 týdnů dovolené, homeoffice, pružná prac. doba, stravenkový paušál
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.
Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.
Ukážeme vám, kdo může ve společnosti výpověď převzít, a dva způsoby, jak si nechat přijetí výpovědi zaměstnavatelem potvrdit. Poradíme vám, jak postupovat, pokud váš zaměstnavatel odmítl převzít výpověď.
Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.
Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.
Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟
Práce v zahraničí je velkou výzvou, s námi vše zvládnete hladce. Rozhodli jste se odjet do zahraničí na zkušenou - získat zahraniční pracovní zkušenost, která v životopise bude moc dobře vypadat, zlepšit své jazykové znalosti, rozvíjet své schopnosti, poznat nová místa a nové přátele, porozumět nové kultuře? Ať je již vaše motivace jakákoliv, nepřehlédněte nabídky práce, které pro vás v zahraničí máme. Aby vše proběhlo hladce, přinášíme vám odpovědi na vaše otázky, jak si najít práci v zahraničí, a to i bez znalosti jazyka, jak najít práci v zahraničí s ubytováním, jak najít práci v zahraničí pro páry a mnohem více. Nabídka práce v zahraničí je pro vás připravena na našich stránkách.
Seznamte se s nejlepšími HR událostmi roku! Představujeme vám TOP 10 konferencí a setkání zaměřených na lidské zdroje, kde můžete získat aktuální informace, sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty v oboru. Nepropásněte příležitost být v centru dění a být informován o nejnovějších trendech v HR. 🌟🗓️🤝
V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.
Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje