Facilities Specialist

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Brno
Firma CB&I s.r.o.
Hrubá mzda od 30.000 Kč

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

První kontakt e-mailem, telefonicky.

Provozní komunikace s třetími stranami týkající se úkolů manažera
Iniciace poptávek a objednávek
Připravovat a kontrolovat nákupy a objednávky
Iniciovat plány na zlepšení kvality a/nebo efektivity v pracovní oblasti FM.
Vypracovávat zprávy v souvislosti s řízením FM.

Seznam úkolů:
Kontrola přístupu
Zajišťování nových a výměna vstupních karet
Kontaktování údržby v případě poruch a změn.
Správa systému; údržba schémat oprávnění, údržba údajů o zařízení a výkresů.

Organizace reakce na mimořádné události
Poradenství a podpora pracovníka pro řešení mimořádných událostí
Aktivní účast při evakuaci budovy

Service Desk zařízení / iCare
Přijetí, čtení, registrace a zpracování oznámení a požadavků v platformě CTP Service Desk – pronajímatel, iCare.
Provádění (provádění) následných opatření v souvislosti s oznámeními a žádostmi
Sledování doby vyřízení a procesů.

Bezpečnost kanceláří
Organizace reakce na mimořádné události
Provádění pravidelných kontrol zaměřených na volně dostupné únikové cesty, funkčnost únikových východů.
Podávání zpráv o kontrolách a následné kroky v návaznosti na ně
Klíče / skříňky
Udržování správy klíčů
Distribuce a objednávání klíčů.

Úklid kanceláří a související služby
Dohled nad externí úklidovou společností, kvalitou a dodržováním pracovních programů.
Iniciace a organizace dalších činností úklidových služeb
Vedení evidence správy odpadů.

Recepce
Záloha recepce
Sledování kvality služeb a personálního obsazení
Správa a údržba postupů, pracovních instrukcí a údajů
Konferenční místnosti a konferenční vybavení
Údržba zasedacích místností – zajištění čistoty tabulí, zajištění kancelářských potřeb,

Projekty
Účast na projektech, jako jsou interní stěhování, jako supervizor a/nebo plánovač.
Interní stěhování
Inventarizace nábytku; počítačového vybavení a inventáře určeného ke stěhování; příprava a plánování stěhovacích činností a stěhovaného personálu; vedení stěhovacího týmu (externího).
Informování dotčených a zajišťování dotčených (interních) stran.
Plánování a řízení činností souvisejících s přeměnou zasedacích místností a/nebo restaurace.
Plánování a řízení činností souvisejících s interními archivy včetně.
Externí skladování
Vedení administrativních záznamů souvisejících s externím skladováním nábytku a inventáře (zásob)
Administrativa
Vedení administrativních záznamů týkajících se plynu, elektřiny a vody.
Vedení administrativních záznamů týkajících se spotřeby automatů na teplé nápoje.
Vedení administrativních záznamů týkajících se bytů/ubytování
Vedení administrativních záznamů týkajících se pronajatých automobilů
Vedení administrativních záznamů týkajících se faktur
Vedení administrativních záznamů týkajících se parkování
Provádění dalších podpůrných administrativních činností pro oddělení.

5 týdnů dovolené, homeoffice, pružná prac. doba, stravenkový paušál

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Brno
  • Brand Promotion CZ, s.r.o.
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
včerejší
Nutně vás hledají
  • Brno
  • QUALIFORM, a.s.
  • 28 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • ...
Zveřejněno: 23. dubna
Nutně vás hledají

Účetní na HPP

Nutně vás hledají
  • Brno
  • OHP účetní kancelář s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Studijní volno
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • ...
Zveřejněno: 22. dubna
Nutně vás hledají
  • Brno
  • Hellmann Worldwide Logistics CEP s. r.…
  • 33 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Lékařská péče
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
včerejší
  • Brno
  • STAREZ - SPORT, a.s.
  • 28 600 – 29 600 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 26. dubna
  • Brno
  • Střední škola technická a ekonomická…
  • 22 170 – 27 260 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. dubna
  • Brno
  • Stannah Stairlifts Limited, organizační…
  • 33 000 – 40 700 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Parkoviště
Zveřejněno: 26. dubna
  • Uherské Hradiště
  • Petra Peringerová
  • 20 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • Chodov, Praha
  • EIFFEL OPTIC, a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Brand Promotion CZ, s.r.o., Domov pro seniory Mikuláškovo nám., příspěvková organizace, Ústav územního rozvoje, Fitkitchen s.r.o., Cotton-MM s.r.o., O2 Czech Republic a.s., MIKON TOOLS s.r.o., QUALIFORM, a.s., OHP účetní kancelář s.r.o., Proveon, a.s., VECHRA Expres, spol. s r.o., Lead - Project Advices s.r.o., Raed´s s.r.o., Fedetrans, s.r.o., AUTO POKORNÝ, s.r.o., LIMEX ČR, s.r.o., Větrník, s.r.o., Hellmann Worldwide Logistics CEP s. r. o., Manuvia, a. s., organizační složka, Randstad HR Solutions s.r.o., NEW YORKER CZ, s.r.o., KFC, JISTU recruitment s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Globus ČR, v.o.s., 21 Consult Group s.r.o., Wistron InfoComm (Czech), s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., STAREZ - SPORT, a.s., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Věra Pietrasová, Manuvia Job s.r.o., AC Jobs, s.r.o., ESB Rozvaděče, a.s., Skanska a.s., ManpowerGroup s.r.o., Gi Group Czech Republic, s.r.o., TextilEco a.s., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Střední škola technická a ekonomická Brno, Olomoucká, příspěvková organizace, oncomed manufacturing a.s., LKQ CZ s.r.o., ISAN Radiátory s.r.o., MUNIPOLIS s.r.o., VAŠE SLUNCE a.s., HOFMANN WIZARD s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Personal fabric - agentura práce, a.s., Jobs Contact Personal, s.r.o., Česká pošta, s.p., mBlue Czech, s.r.o., SMS finance, a.s., Building Exterior Service CZ, s.r.o., Wittchen s.r.o., FRIGERA s.r.o., Stannah Stairlifts Limited, organizační složka, ARAMARK, s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., PTF financial s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dopravce / Dopravkyně, Logistik / Logistička, Operátor / operátorka expedice, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Speditér / Speditérka, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Dělník / Dělnice, Pracovník / pracovnice ve službách, Architekt / Architektka, Klempíř / Klempířka, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Projektant / Projektantka, Realitní makléř / makléřka, Stavební dozor, Stavební inženýr / inženýrka, Stavební technik / technička, Zdravotní bratr / sestra, Produktový manažer / manažerka, Automechanik / Automechanička, Karosář / Karosářka, Kontrolor / Kontrolorka, Operátor / operátorka NC / CNC strojů, Technik / technička ve strojírenství, Technolog / technoložka ve strojírenství, Technik / technička výroby, Technolog / technoložka výroby, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Metrolog

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Židenice, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Zaměstnavatel nechce převzít výpověď

Zaměstnavatel nechce převzít výpověď

Ukážeme vám, kdo může ve společnosti výpověď převzít, a dva způsoby, jak si nechat přijetí výpovědi zaměstnavatelem potvrdit. Poradíme vám, jak postupovat, pokud váš zaměstnavatel odmítl převzít výpověď.

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟

Hledáte práci v zahraničí? Zodpovíme vaše otázky

Hledáte práci v zahraničí? Zodpovíme vaše otázky

Práce v zahraničí je velkou výzvou, s námi vše zvládnete hladce. Rozhodli jste se odjet do zahraničí na zkušenou - získat zahraniční pracovní zkušenost, která v životopise bude moc dobře vypadat, zlepšit své jazykové znalosti, rozvíjet své schopnosti, poznat nová místa a nové přátele, porozumět nové kultuře? Ať je již vaše motivace jakákoliv, nepřehlédněte nabídky práce, které pro vás v zahraničí máme. Aby vše proběhlo hladce, přinášíme vám odpovědi na vaše otázky, jak si najít práci v zahraničí, a to i bez znalosti jazyka, jak najít práci v zahraničí s ubytováním, jak najít práci v zahraničí pro páry a mnohem více. Nabídka práce v zahraničí je pro vás připravena na našich stránkách.

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

Seznamte se s nejlepšími HR událostmi roku! Představujeme vám TOP 10 konferencí a setkání zaměřených na lidské zdroje, kde můžete získat aktuální informace, sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty v oboru. Nepropásněte příležitost být v centru dění a být informován o nejnovějších trendech v HR. 🌟🗓️🤝

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.

administrativa administrativní AJ akce auto automobil bezpečnost činnost den dění doba dodržování e-mail evidence interní IT kancelář komunikace kvality Luže manažer mobil náplň práce nová Office oznámení parkování paušál pec plán plánování plat podpora poradenství postup práce pracovní pracovník práva registrace restaurace řízení sklad sledování SOU specialist společnost správa stěhování stravenkový paušál telefon ubytování vedení žádost automat cesty doby dovolené externí kontakt kontrola kov list mimořádné mimořádný náplň oblast oblasti oddělení oprávnění organizace PC personální plány počítač PR proces procesů program projekt pružná případ příprava přístup rok řešení seznam služby správy systém tým údaj událost údržba úkol vybavení výměna záznam

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena