administrativa spojená s uzavíráním, změnami a ukončováním prac. poměru dle zákoníku práce (HPP, DPP, DPČ), vedení a správa osobních spisů zaměstnanců včetně administrace cizích státních příslušníků, vedení celkové personální evidence v systému QI, zajištění agendy pracovnělékařských služeb, zabezpečování personálních potřeb, nábor včetně samotné inzerce, přijímání zaměstnanců, spolupráce při adaptaci nových zaměstnanců, rozvoj zaměstnanců, zajišťování zákonných a odborných školení pro zaměstnance, komunikace s úřady práce a zajišťování dotačních programů, koordinace spolupráce s pracovními agenturami a partnerskými školami, organizace firemních akcí a budování interního i externího PR, reporting pro vedení společnosti, statistická hlášení a oznamovací povinnosti v oblasti zaměstnanosti, podpora vedoucím a spolupracovníkům v oblasti personalistiky a vyřizování požadavků zaměstnanců, plnění operativních úkolů v rámci administrativy, úspěšná praxe na personálním oddělení ve výrobní firmě, znalosti a dobrá orientace v pracovněprávní legislativě, znalost problematiky zaměstnávání cizinců, zkušenosti v oblasti rozvoje a vzdělávání zaměstnanců, organizační schopnosti, důslednost, spolehlivost, inovativní, proaktivní a partnerský přístup, ŘP „B“, flexibilní začátek a konec prac. doby, služební telefon a notebook, odměny při prac. a životním výročí, roční odměny, příspěvek na dopravu, zvýhodněné telefonní tarify a obědy, akce pro zaměstnance: tenisové turnaje, zájezdy na hory, cyklovýlety, fotbalový turnaj, vánoční večírek, grilovaní a další, prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení, kontakt telefonicky nebo e-mailem