Úředník/úřednice-referent/ka oddělení správního řízení Odboru dopravy MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
21.710 – 31.820 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Upřesňující údaje:
Nástup dle dohody.

Charakteristika vykonávané práce: samostatné vedení agendy přestupků na úseku přestupků v dopravě podle platných právních předpisů, vydávání výzvy k úhradě podle platných právních norem a vedení správního řízení na tomto úseku. Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav v označené obálce VŘ/REFERENT OSŘ OD9 do 01.12.2023. Povinné náležitosti písemné přihlášky zájemce: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jdel-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče; příp. další kontaktní spojení na uchazeče, tj. telefon, e-mail. Přihláška ke stažení na webových stránkách města www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav.
K přihlášce zájemce dále připojí tyto doklady: životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se vykonávaných správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Kvalifikační předpoklady vzdělání pro výkon práce v 9. platové třídě: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Jiné požadavky pro vykonávanou práci: velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, orientace v zákoně č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů ve znění změn a doplňků – zejména §§ 125c, 125d, 125e, 125f a 125h, povědomost o zákoně č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky a o zákoně č. 500/2004 Sb. správního řádu ve znění pozdějších předpisů, praxe v oblasti správního řízení a řízení o přestupcích výhodou, osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a správních řízeních souvisejících výhodou, znalost legislativních předpisů souvisejících s vykonávanou činností výhodou, aktivní a samostatný přístup k práci, schopnost samostatného řešení problémů a samostatného rozhodování, přesnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilita, administrativní dovednosti, velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC, ochota k dalšímu vzdělávání, řidičské oprávnění skupiny B. Více informací na www.brandysko.cz, sekce volná pracovní místa.

Zaměstnanecké výhody:
stabilní zaměstnání se zaručeným termínem výplaty, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, osobní příplatek po zkušební době, příspěvek na stravování (stravenková karta Edenred Card), 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna v průběhu kalendářního roku (Sick day), příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí a při odchodu do starobního důchodu, možnost umístění dětí zaměstnanců do mateřské školy, výborná dopravní dostupnost (pracoviště se nachází přímo v centru města), možnost úpravy pracovní doby u zaměstnanců s malými dětmi

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
dnešní
OFFICEO s.r.o. | OFFICEO s.r.o. | Hostivice Hostivice
  • 33 000 – 44 500 Kč
  • Plný úvazek
dnešní
Stavební bytové družstvo STAVEG | Stavební bytové družstvo… | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 32 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
BCS Automotive Interface Solutions s.r.o. | BCS Automotive Interface… | Benešov Benešov
  • Plný úvazek
včerejší
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 50 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. listopadu
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Grafton Recruitment s.r.o., Broker Investment, s.r.o., OFFICEO s.r.o., DKV EURO SERVICE s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Stavební bytové družstvo STAVEG, 21 Consult Group s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Institut klinické a experimentální medicíny, Partners Financial Services, a.s., UCB TECHNOMETAL, s.r.o., AAA poptávka, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Přímý prodej půdy s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., BCS Automotive Interface Solutions s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., Krajské ředitelství policie Středočeského kraje, Trenkwalder a.s., Česká pošta, s.p., Autodíly Vojkov s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Advantage Consulting, s.r.o., FAnn Retail, a.s., 2MM s.r.o., Týnice, s.r.o., CellCo, s.r.o., CentralWork s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., U1 lighting CZE s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, EKOSPOL a.s., Drafted.gg s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., AUTO STYL a.s., Twisto payments a.s., XXXLutz, Omega CZ spol. s r.o., HAKO-MZDY,s.r.o., Správa železnic, státní organizace, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Coweo Technologies s.r.o., Agrospoj s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., Crocogarden z.s., Evolution CZ s.r.o., Servatech s.r.o., AC Jobs, s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Revmatologický ústav, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Kesia Company , s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Specialista / specialistka logistiky, Technik / technička dopravy, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Brand manager, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Ředitel / ředitelka auditu, Policista / Policistka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Hostivice, Michle, Praha, Radlice, Praha, Stodůlky, Praha, Černý Most, Praha, Slaný, Krč, Praha, Mladá Boleslav, Loděnice, okres Beroun, Vokovice, Praha, Letňany, Praha, Benešov, Modletice, Úvaly, Rudná, okres Praha-západ, Smíchov, Praha, Nové Město, Praha, Tehovec, Břevnov, Praha, Všetaty, okres Mělník, Doubravčice, Řepy, Praha, Staré Město, Praha, Vinohrady, Praha, Holešovice, Praha, Karlín, Praha, Strašnice, Praha, Odolena Voda, Nusle, Praha, Kralupy nad Vltavou, Kladno, Modřany, Praha, Libuš, Praha, Libeň, Praha, Bílkovice, Kbely, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

bezpečnost zájem