- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme ryze česká rozvíjející se firma v oblasti dodávek a montáží fotovoltaických elektráren po celém území ČR. Dále provádíme výškové práce a průmyslové čistění. Nyní hledáme do našeho menšího pracovního kolektivu v Příšovicích samostatného, systémového, pracovitého, týmového a odpovědného člověka na pozici Specialista skladu.
Co vás čeká:
naskladňujete materiál na sklad, zavádíte informace do systému
chystáte materiál na jednotlivé zakázky pro montážní týmy
vedete evidenci o jednotlivých položkách a dáváte podnět k tomu, aby bylo všeho vždy dostatek
spolupracujete na hladkém průběhu realizaci zakázek
obsluhujete VZV a další pomocnou manipulační techniku
udržujete ve skladu pořádek a logické uspořádání
pokud je potřeba, dojedete pro materiál
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
praxi na obdobné pozici min. 1 rok
orientovat se v práci s počítačem (do systému, ve kterém pracujeme, Vás zasvětíme)
pokud máte přehled v elektro materiálech – jen výhodou
uživatelská znalost MS Office, zejména Outlook a Excel
samostatnost, spolehlivost, pečlivost
příjemné vystupování a komunikativnost
ochota udělat i něco navíc, pokud to je potřeba
řidičský průkaz „B“
Co Vám nabízíme:
stabilní zaměstnání a zázemí v prosperující firmě
příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
práce na plný pracovní úvazek
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
pravidelnou pracovní dobu Po-Pá: 6,30–15,00
odpovídající mzdové ohodnocení (28.000 – 35.000 Kč měsíčně)
nástup možný ihned
pracoviště: Příšovice
Zaujala Vás naše nabídka? Máte nám co nabídnout? Myslíte si, že jste ten pravý kandidát a případně náš nový kolega? Tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis na email: e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?