- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Budete mít odpovědnost za příjem vozidel na servis a jeich předání po opravě zpět zákazníkům, komunikovat se zákazníky i během opravy. Zajistíte kompletní administrativu opravy (tvorba servisních zakázek, kalkulace opravy, vystavení faktury). Budete spojovacím článkem mezi zákazníkem a společností.
Požadavky: uvítáme vzdělání technického směru (např. automechanik), výhodou je praxe na obdobné pozici. Organizační a komuniakční schopnosti a příjemné vystupování jsou nezbytnou podmínkou, kontakt se zákazníkem bude Vaším denním chlebem. Znalost programu Helios výhodou. Aktivní přístup, spolehlivost a zodpovědnost jsou Vaše základní vlastnosti. Zájem pracovat v tomto oboru.
Zaměstnanecké výhody: Zázemí stabilní společnosti, která je natrhu více jak 25 let. Čisté, nové a moderní pracovní prostředí, ve kterém se budetee cítit dobře. Nadprůměrné a spravedlivé finanční ohodnocení, které můžete ovlivnit svou pílí a pečlivostí (základní složka + odměny). Řada společných akcí, vstupenek a aktivit. Přátelská a pozitivní atmosféra ve firmě, fajn kolegové a nadřízení. Kvalitní systém školení imprtéra, možnost profesního rozvoje. Přístup k novým technologiím a technickému vybavení, které pro svou práci budete potřebovat je samozřejmostí.
Nástup možný ihned.
První kontatk e-mailem nebo telefonicky v době 8.00 – 16.00 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?