- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 písm. z. č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů EURES poradce projektu "Evropské služby zaměstnanosti ČR II (EURES ČR II)“ s reg. č. CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000054
Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Karlových Varech
Odbor zaměstnanosti a EU, Oddělení zaměstnanosti
Místo výkonu: Cheb
ID místa: 11003251
Hlavní náplň činnosti:
Koordinuje a zpracovává analýzy, výhledy, prognózy vývoje evropského trhu práce ve vymezené územní působnosti. Navrhuje opatření k omezení překážek evropské pracovní mobility. Poskytuje individuální a poradenské služby sítě EURES na ÚP ČR v oblasti evropské pracovní mobility ve vymezené územní působnosti. Poskytuje poradenství za účelem zprostředkování zaměstnání z/do EU všem aktérům na evropském trhu práce. Provádí aktivní nábor a výběr uchazečů a zájemců o práci v EU a spolupracuje se zaměstnavateli za účelem zprostředkování zaměstnání v rámci EU. Odborně vede a pravidelně školí pracovníky ÚP ČR v oblasti mezinárodní mobility pracovních sil. Aktivně se účastní na realizaci všech aktivit, je metodicky veden Národní Koordinační Kanceláří EURES ČR. Zpracovává měsíční zprávy a statistiky dle jednotlivých krajů a přehledy čerpání plánovaných aktivit. Sleduje a rozpracovává analýzu a prognózu mobility pracovních sil na evropském trhu práce. Navrhuje opatření k omezení překážek evropské pracovní mobility, navzájem spolupracuje s ostatními poradci EURES v regionech při realizaci všech klíčových aktivit (KA 1, KA 2, KA 3, KA 4). Aktivně spolupracuje s evropskými iniciativami a sociálními partnery na regionální i evropské úrovni při podpoře pracovní mobility, tvorbě metodických materiálů a podílí se na tvorbě návrhů na změny v nové metodice dle konkrétních příkladů z praxe. Spolupracuje se všemi kontaktními pracovišti ÚP ČR v rámci kraje ve věci poskytování základní informací o možnostech pracovní mobility v Evropě.
Kvalifikační a další požadavky:
• ukončené VŠ vzdělání alespoň bakalářského stupně
• výborná uživatelská znalost práce s PC zejména MS Word a MS Excel
• výborné komunikační dovednosti
• odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
• profesionální vystupování, psychická odolnost
• znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou
Pracovní podmínky:
• platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 11. platové třídě, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
• pružná pracovní doba – plný úvazek
• předpokládaný nástup od 1. února 2023
• pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního zaměstnance se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění), nejdéle však po dobu realizace projektu „Evropské služby zaměstnanosti ČR II (EURES ČR II)“ s reg. č. CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000054, tj. do 30.6.2023
Zaměstnanecké výhody:
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní indispozičního volna (sick days)
• 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
• stravenky v hodnotě 90 Kč
• příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
• odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 20. prosince 2022 včetně na e-mailovou adresu: e-mail přes
.Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Bližší informace (především kvalifikační požadavky, úplné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo) naleznete na stránkách: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/rada-odborny-rada-eures-poradce-kop-cheb-20–12–2022
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.