- 34 125 – 47 000 Kč
- Plný úvazek

Naše společnost IDEAL-Trade Service, spol. s r.o. s tradicí již více než 29 roků se zabývá dodávkami lakovacích linek. Patříme mezi jedničky na českém a slovenské trhu. Přidejte se k nám ;-)
● evidence skladových pohybů, vedení skladu
● obsluha systému Kardex
● příjem a výdej skladových položek
● chystání materiálu na zakázky
● příprava a nakládání zásilek k expedici
● inventury
● spolupráce s oddělením servisu
● dovoz drobného materiálu
Nejedná se o typickou pozici skladového operátora. U nás budete mít společně s dalším kolegou na starosti vedení našeho interního skladu. Součástí práce bude nejen fyzické naskadňování a vyskladňování náhradních dílů a komponent k lakovacícm linkám, ale především vedení skladu v informačním systému SAP (vystavování příjemek, výdejek, zakládání skladových karet, apod.). Dále Vás čeká vyřizování objednávek od zákazníků, poptávání komponent u dodavatelů i příprava náhradních dílů k expedici. Budete také v pravidelném kontaktu s našimi servisními techniky, kterým budete připravovat jimi požadované náhradní díly na servisní zásahy. Jedná se o rozmanitou práci. Na této pozici se nudit nebudete ;-)
● SŠ/SOU v technickém oboru
● praxi na obdobné pozici
● znalost práce s PC (znalost SAP výhodou)
● znalost obsluhy systému Kardex (výhodou)
● zápal do práce a časovou flexibilitu
● zkušenost s řízením vysokozvižného vozíku
● trestní bezúhonost
● ŘP sk. B (ŘP sk. E - výhodou)
● práci v jednosměrném provozu
● náležité finanční ohodnocení
● práci v příjemném kolektivu v prosperující společnosti a čistém prostředí
● dlouhodobou spolupráci
● řadu firemních benefitů (stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, bezúročné půjčky, účast na firemních akcích, jazykové kurzy)
● zaškolení
● parkování v areálu firmy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?