- 28 875 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce Pardubice.
Náplň práce: administrativa spojená s organizací rozvozů pokrmů, supervize přípravy rozvozů, komunikace se zákazníkem, objednávky určitých komodit zboží, přejímky zboží (obalový materiál atd..), občasná výpomoc na pokladně, organizace úseku cukrárna.
Požadavky: spolehlivost, kultivovanost, loajalita znalost Word, Excel, Facebook, nadšení pro zdravý životní styl výhodou. Zkušenost z oboru gastronomie výhodou. Pohodový, zodpovědný a loajální člověk! Vzdělání nerozhoduje.
Zaměstnanecké výhody.Možnost zkráceného úvazku, prac.doba PO-PÁ dle domluvy se zaměstnancem, volné víkendy, 2 týdny dovolené o letních prázdninách, slevy na firemní výrobky, firemní stravování, firemní akce, moderní pracoviště v centru města, možnost dalšího vzdělávání.
První kontakt telefonicky (v odpoledních hodinách 13:00 – 16:00) nebo e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.