- 41 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt se zaměstnavatelem:
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu e-mail přes , s předmětem „Asistent/asistentka OOP Hostivice“.
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího Územního odboru plk. Mgr. Pavla Mareše, tel. číslo: zobrazit tel. číslo .
Upřesňující informace:
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok (s možností prodloužení), 4 měsíce zkušební doba
Výhodou
o praxe v oblasti administrativní činnosti
o vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti
o znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ
Další informace
o pevná pracovní doba pondělí- pátek 7:00 – 15:30 hodin
o termín pro zaslání životopisu: do 15.8.2025
o možnost nástupu: 1. 9. 2025 (či dohodou)
o Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu e-mail přes
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího Územního odboru plk. Mgr. Pavla Mareše, tel. číslo: zobrazit tel. číslo .
Zaměstnaencké výhody:
o pracovní poměr na plný úvazek, platová třída 7 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,
o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (dle započitatelné praxe)
o možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace, benefity PČR)
o řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?