- 25 500 – 27 000 Kč
- Zkrácený úvazek

Místo výkonu práce: město Milevsko, Městský úřad Milevsko
Platové zařazení: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (22.980 – 33.790 Kč podle délky započitatelné praxe + příslušné příplatky)
Druh práce: vedení odboru finančního: metodicky usměrňuje, zajišťuje a koordinuje výkon samostatné a
přenesené působnosti města v oblasti hospodaření a rozpočtu města, účetnictví a správy místních poplatků, personální a mzdové agendy
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
zřízení), č. 250/2000 Sb., č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, vyhláška MF č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, č. 320/2001 Sb., o finanční
kontrole ve veřejné správě, vyhláška MF č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon 320/2001 Sb., o
finanční kontrole ve veřejné správě, zákon č. 420/2004 Sb., o přezkoumání hospodaření územních
samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí, zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, zákon č.
235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, vyhláška MF č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, zákon č.
243/2000 Sb., o rozpočtovém určení výnosů některých daní územním samosprávným celkům, zákon č.
565/1990 Sb. o místních poplatcích
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat náležitosti uvedené na www.milevsko-mesto.cz
Předpokládaný termín nástupu: dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: do 06.12.2021 (pondělí) do 11:00 hodin
Způsob podání přihlášky: osobní doručení nebo zaslání v zalepené obálce bez označení odesilatele
s označením „Výběrové řízení – vedoucí odboru finančního“ do podatelny Městského úřadu Milevsko,
náměstí E. Beneše 420, 399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Podrobnější informace o pracovní pozici podá: Ing. Hana Jánová, telefon: zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Starosta města Milevska si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nikoho nevybrat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?