- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Druh práce: ekonom(ka)/asistent(ka)
o příprava rozpočtu,
o zpracování přehledů a rozborů efektivnosti vynakládaných finančních prostředků,
o příprava finančních analýz,
o částečně i specializované organizační a koordinační činnosti,
o administrativní podpora útvaru tajemníka.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Uchazeč musí splňovat předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů.
Další požadavky vznik pracovního poměru:
o vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického
zaměření,
o orientace v právních předpisech, zejména:
o komunikativnost, loajalita, spolehlivost, samostatnost, organizační schopnosti,
o dobrá znalost práce na PC (Word1, Excel, Aspi),
o praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou,
o znalost programu GINIS výhodou.
Platová třída
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 9. platové třídy.
Podání přihlášek
Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně
Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
Městský úřad
Masarykovo náměstí 128
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
v obálce s označené „NEOTVÍRAT – přihláška do výběrového řízení
na pozici úředníka útvaru tajemníka“.
Termín předložení přihlášek do 17.02.2022.
Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm
u paní Ing. Lenky Pavelkové (od 01.02.2022 tajemnice úřadu), kancelář č. 210,
mob. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?