- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Požadavky: vzdělání ekonomického nebo právního zaměření, minimálně SŠ s maturitou podmínkou, práce na PC (MS Office a MS Outlook na úrovni expert, Internet Explorer, obecná počítačová gramotnost), znalost a praktická schopnost samostatné obchodní korespondence, perfektní znalost českého jazyka a pravidel českého pravopisu, znalost veřejné správy a příspěvkových organizací výhodou, výborné organizační schopnosti, výborné komunikační schopnosti, reprezentativní jednání, schopnost a ochota se organizačně přizpůsobit pracovním různorodostem vzniklým v průběhu pracovního dne, ŘP „B“ a dobré praktické řidičské schopnosti, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odolnost vůči stresu.
Plat: 27.260,– /měsíc + možnost osobního příiplatku po tříměsíční zkušební době, po zkušební době tedy možný plat až cca 33.000,– /měsíc.
Benefity: příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené, dětská skupina pro děti zaměstnanců s provozní dobou od 6:00 do 19:30 hod. každý pracovní den a několik společenských akcí v průběhu roku.
Nástup: možný ihned.
Kontakt: manažer lidských zdrojů Mgr. Jakub Růžička tel.: zobrazit tel. číslo .
Přihlaška do výběrového řízení
Přihláškou do vyběroveho řizení je osobní doručení životopisu manažerovi lidských zdrojů Mgr. Růžičkovi. Životopisy doručujte nejpozději do 16. 11. 2022 po předchozí telefonické domluvě s manažerem lidských zdrojů. Výběrové řízení bude zahrnovat písemné testy, počítačové testy a ústní pohovor.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?