- 30 000 – 36 400 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Požadujeme: SOU/SŠ vzdělání, praxe v oboru kvality, uživatelská znalost PC, logické myšlení, ochotu se učit nové věci, anglický jazyk na komunikativní úrovni, organizační schopnosti, spolehlivost, odolnost vůči stresu, samostatnost, rozhodnost, trpělivost a mít velký důraz na detail.
Náplň práce: přímý dohled na zajišťováním kvality produktů a procesů ve výrobě, řídit akce a nápravná opatření v případě výskytu nekvality, provádět periodické audity a pravidelné kontroly, pomáhat a školit operátory výroby z pohledu kvality, podílet se na neustálém zlepšování (PDCA, Kaizen)…
Nabízíme: práce v jednosměnném provozu (pouze ranní směna) příspěvek na stravování, bonus za využití fondu pracovní doby, firemní akce pro zaměstnance a aktivity pro rodinné příslušníky.
První kontakt: e-mailem (e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.