- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň Vaší práce bude zejména:
" realizace a kontrola účetních operací velké výrobní společnosti
" práce na roční uzávěrce, spolupráce s auditory a úřady
Co se od Vás očekává
" vzdělání min. SŠ ekonomického směru s maturitou
" praxe v oblasti účetnictví ve výrobní mezinárodní společnosti se zaměřením na skladové a materiálové účetnictví podmínkou
" orientace v daňové a účetní problematice (znalost aktuální legislativy)
" min.pasivní znalost AJ
" uživatelská znalost práce na PC – dobrá znalost MS Office (zejména Excel)
" zkušenost se systémem SAP výhodou/nikoliv podmínkou
" ochota učit se novým věcem, časová flexibilita, aktivní přístup k řešení problémů, schopnost týmové spolupráce
" analytické schopnosti, spolehlivost, důslednost a zodpovědnost
Nabízíme Vám mj.:
o Práci na HPP ve stabilní firmě s více než 20ti letou historií a zázemím silné mezinárodní společnosti
o Flexibilní pracovní dobu, dobré platové ohodnocení odpovídající Vaší praxi a zkušenostem
o 25 dnů dovolené, stravenková karta, káva a čaj na pracovišti, mobilní telefon, notebook, dárek k narozeninám a Vánocům, vánoční večírek, po 1.roce příspěvek 1000,–Kč/měs. na penzijní připojištění
o Termín nástupu dohodou
Nabízíme: Stravenková karta, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, dárek k narozeninám, vánoční večírek, vánoční dárek, odměny za dobré výsledky společnosti, mimoř.odměna za inovativní nápady
Kontakt Po – Pá 8:00 – 16:00
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?