- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem
Nástup dle dohody.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
pro obsazení pozice
Referent/ka Odboru investic a projektové podpory
(investiční referent/ka)
na dobu neurčitou
Popis pracovní pozice:
" příprava investiční výstavby města,
" zpracování zadání investičních záměrů,
" příprava a kontrola projektové dokumentace jednotlivých stupňů včetně rozpočtů a výkazů výměr ve spolupráci s projektantem,
" zajišťování povolení staveb ve spolupráci s projektantem,
" zpracování zadávací dokumentace pro výběr dodavatelů,
" organizační zajištění výběrových řízení,
" příprava smluv a souvisejících příloh,
" koordinace realizace investiční výstavby ve spolupráci s technickým dozorem stavebníka a autorským dozorem stavby,
" průběžná kontrola a evidence čerpání finančních prostředků,
" zpracování závěrečného vyhodnocení akcí.
Výhodou:
" praxe ve stavebnictví (projekce pozemních nebo dopravních staveb, rozpočtování, příprava nebo realizace staveb), ale vhodné i pro absolventy,
" znalost stavebního zákona a prováděcích předpisů,
" uživatelská znalost rozpočtového programu (Buildpower, RTS),
" znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon
č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách).
Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9–10.
Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus.
Nabízíme práci v moderním pracovním prostředí s kanceláří v centru města Tišnova. Podporujeme u zaměstnanců prohlubování kvalifikace formou profesně zaměřených školení.
a to v zalepené obálce s textem: „Výběrové řízení – Referent/ka OIPP – NEOTVÍRAT“.
V přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení.
K přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.
Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR)/obecné informace.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?