- 24 750 – 26 250 Kč
- Zkrácený úvazek
Platové zařazení: platová třída 7 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(18.680 – 27.260 Kč podle délky započitatelné praxe + osobní příplatek, benefitní program – stravenky v hodnotě 110 Kč, příspěvek až 4000 Kč ročně na kulturu, zdraví, sport či dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění a další)
Druh práce: zajišťování kompletní činnosti centrální podatelny, evidence a odesílání datových zpráv, převzetí a vypravování dokumentů prostřednictvím e-podatelny, převzetí a odesílání písemností, doručování poštovních zásilek, provádění autorizované konverze dokumentů z moci úřední, zajišťování pokladních služeb (včetně přijímání a vydávání peněz)
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
" občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, který ovládá jednací jazyk
" trestní bezúhonnost
" plná svéprávnost
Další požadavky:
" střední vzdělání s maturitní zkouškou
" bezproblémová dovednost pracovat na PC – Windows, Word, Excel, Outlook apod.
" znalost právních předpisů v oblasti veřejné správy (zejména: zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, vyhláška č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), vše ve znění pozdějších předpisů)
" řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič
" komunikační schopnosti
" ochota dále se vzdělávat
" pečlivost a spolehlivost
Výhodou:
" praxe ve veřejné správě
" praxe s evidencí dokumentů v elektronickém systému spisové služby (nejlépe s eSSL e-Spis), s datovou schránkou, e-podatelnou,
" všeobecný přehled o činnostech vykonávaných úřadem obce s rozšířenou působností
" psaní na počítači všemi deseti
" doložení zvláštní odborné způsobilosti ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb.
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti zveřejněné na www.milevsko-mesto.cz
V přihlášce dále uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
" strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
" ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
" souhlas subjektu údajů se zpracováním osobních údajů (vzor souhlasu zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz).
Pracovní poměr: doba neurčitá
Předpokládaný termín nástupu: dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: do 03.03.2023 (pátek) do 11:00 hodin
Způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení referent OVV – CENTRÁLNÍ PODATELNA – NEOTVÍRAT“, do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše 420, 399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Podrobnější informace o pracovní pozici podá: Bc. Jan Krejča, telefon: zobrazit tel. číslo ,
e-mail: e-mail přes
Tajemnice úřadu si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nikoho nevybrat.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.