- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Platové zařazení: platová třída 7 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(18.680 – 27.260 Kč podle délky započitatelné praxe + osobní příplatek, benefitní program – stravenky v hodnotě 110 Kč, příspěvek až 4000 Kč ročně na kulturu, zdraví, sport či dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění a další)
Druh práce: zajišťování kompletní činnosti centrální podatelny, evidence a odesílání datových zpráv, převzetí a vypravování dokumentů prostřednictvím e-podatelny, převzetí a odesílání písemností, doručování poštovních zásilek, provádění autorizované konverze dokumentů z moci úřední, zajišťování pokladních služeb (včetně přijímání a vydávání peněz)
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
" občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, který ovládá jednací jazyk
" trestní bezúhonnost
" plná svéprávnost
Další požadavky:
" střední vzdělání s maturitní zkouškou
" bezproblémová dovednost pracovat na PC – Windows, Word, Excel, Outlook apod.
" znalost právních předpisů v oblasti veřejné správy (zejména: zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, vyhláška č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), vše ve znění pozdějších předpisů)
" řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič
" komunikační schopnosti
" ochota dále se vzdělávat
" pečlivost a spolehlivost
Výhodou:
" praxe ve veřejné správě
" praxe s evidencí dokumentů v elektronickém systému spisové služby (nejlépe s eSSL e-Spis), s datovou schránkou, e-podatelnou,
" všeobecný přehled o činnostech vykonávaných úřadem obce s rozšířenou působností
" psaní na počítači všemi deseti
" doložení zvláštní odborné způsobilosti ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb.
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti zveřejněné na www.milevsko-mesto.cz
V přihlášce dále uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
" strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
" ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
" souhlas subjektu údajů se zpracováním osobních údajů (vzor souhlasu zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz).
Pracovní poměr: doba neurčitá
Předpokládaný termín nástupu: dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: do 03.03.2023 (pátek) do 11:00 hodin
Způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení referent OVV – CENTRÁLNÍ PODATELNA – NEOTVÍRAT“, do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše 420, 399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Podrobnější informace o pracovní pozici podá: Bc. Jan Krejča, telefon: zobrazit tel. číslo ,
e-mail: e-mail přes
Tajemnice úřadu si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nikoho nevybrat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?