- 25 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní náplň: organizace a administrativní zajišťování studijních programů, kurzů a dalších forem vzdělávání poskytovaných katedrou; zajišťování přednášek externích odborníků a organizace zapojování praxe do výuky; vytváření rozvrhů a jejich kontrola; zpracovávání interních dokumentů; administrativní zajišťování elektronických agend spojených s výukovou a tvůrčí činností a ekonomickým provozem katedry; inventarizace majetku; vedení spisové agendy; archivace dokumentů.
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání; schopnost samostatné práce, pečlivost, zodpovědnost, diskrétnost; flexibilitu, systematičnost; dobrou znalost práce na PC (MS Office); trestní bezúhonnost; ochotu se dále vzdělávat; organizační a komunikační schopnosti, příjemné a vstřícné vystupování.
Výhodou: pracovní zkušenosti na obdobné pozici; zkušenosti se systémem pro evidenci studijní agendy IS STAG; zkušenost se spisovou službou; orientace v oblasti školství.
Mzda: 5. mzdová třída, v souladu se Mzdovým předpisem Jihočeské univerzity.
Nabízíme: zajímavou práci s možností profesního rozvoje, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování, zvýhodněné mobilní volání, jazykové a zaměstnanecké kurzy, zvýhodněné bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců, MS Office zdarma do soukromých zařízení, zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování.
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou a možností prodloužení na dobu neurčitou.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „výběrové řízení- sekretářka KTVS“, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlasem s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochranně osobních údajů, zašlete na adresu:
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, personální oddělení, Jeronýmova 10, 371 15 České Budějovice nebo elektronicky na e-mail: e-mail přes do 11. 6. 2021 (včetně).
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?