- Plný úvazek
Místo výkonu práce: U Uranie 18, 170 00, Praha 7
Způsob prvního kontaktu: Telefonicky na číslo zobrazit tel. číslo , nebo e-mailem na adresu
Kontaktní osoba: paní Veronika Sluková
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
Hlavní náplní Vaší práce bude:
- Veškerá administrativní a organizační podpora obchodního oddělení
- Kompletace nabídek, žádostí, smluv …
- Péče o firemní zákazníky
- Hlídání splatnosti faktur a jejich řešení
- Zajištění chodu recepce společně s asistentkou ředitele společnosti
- Podílení se na dalších organizačních a administrativní činnostech společnosti (výstavy, soutěže, oslavy)
- Občasné zařizování i mimo kancelář (Praha, celá ČR)
- Kompletace zásilek zákazníkům
- Další úkoly dle požadavku nadřízeného
Na této pozici musíte mít:
- Asertivní přístup k řešení problému
- Aktivní přístup k práci a ochota vzdělávat se
- Příjemné vystupování, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, diskrétnost
- MS Office a Outlook na uživatelské úrovni
- Schopnost jednat s různými typy lidí
- Dobrá znalost češtiny
- Praxe na dané funkci vítána
- Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Týden dovolené navíc, stravenky, karta MHD, mzdový růst, benefitní motivační systém, odměny.