- 65 000 – 80 001 Kč
- Plný úvazek

Krajský úřad Jihomoravského kraje
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa
referenta/referentky veřejných zakázek
oddělení veřejných zakázek odboru investic
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 449/3
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11
Termín nástupu: co nejdříve – dle dohody
Charakteristika vykonávané práce:
˘ odbor investic zajišťuje realizaci investičních projektů Jihomoravského kraje, stojí tak např. za výstavbou VIDA! science centra, rekonstrukcí Löw-Beerovy vily či rekonstrukcí koncertního sálu Konzervatoře Brno
a v současné době buduje Areál sportovních nadějí, Domov pro seniory v Hustopečích či Dětskou léčebnu se speleoterapií v Ostrově u Macochy,
˘ konkrétní náplní činnosti referenta/referentky veřejných zakázek oddělení veřejných zakázek je:
o příprava zadávacích řízení – od konzultací s odborníky či dodavateli, přes navržení nejvhodnějšího způsobu zadávání veřejné zakázky až po přípravu zadávacích podmínek včetně textu smlouvy,
o zajištění realizace zadávacích řízení – prohlídky míst plnění, správa veřejné zakázky v elektronickém nástroji E-ZAK, posuzování a hodnocení nabídek, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů Jihomoravského kraje, komunikace s účastníky zadávacích řízení,
o spolupráce s příspěvkovými organizacemi Jihomoravského kraje (školy, nemocnice, muzea, domovy pro seniory) při přípravě a realizaci jejich projektů, metodická pomoc v oblasti zadávání veřejných zakázek.
Kontaktní pracovník: Mgr. Jakub Váňa, vedoucí oddělení veřejných zakázek odboru investic, email:
telefon: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?