- 34 000 Kč
- Plný úvazek
v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na obsazení místa
kontrolor//kontrolorka – referent/referentka dotačního řízení
v Odboru sociálních služeb Magistrátu města Plzně
Platová třída: 10 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.)
Místo výkonu práce: Plzeň
Rámcová pracovní náplň:
" příprava dotačních programů v sociální oblasti,
" administrace dotačních programů vyhlašovaných v sociální oblasti,
" provádění kontrolní činnosti u příjemců finančních prostředků,
" konzultační, poradenská a metodická činnost ve vztahu k žadatelům o dotaci,
" spolupráce na tvorbě analytických dokumentů statutárního města Plzně v sociální oblasti,
" zajišťování agendy pro rozvoj sociálních služeb ve statutárním městě Plzni.
Kvalifikační a odborné požadavky:
" ukončené bakalářské nebo vyšší odborné vzdělání sociálního, sociologického, ekonomického nebo právního zaměření,
" praxe v sociálních službách nebo veřejné správě výhodou,
" orientace v legislativě týkající se poskytování dotací a kontrolní činnosti výhodou,
" základní znalost fungování samosprávy,
" základní orientace v sociálních službách na území města,
" komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, odolnost vůči stresu, schopnost samostatné i týmové práce,
" znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
" ŘP sk. B výhodou,
" základní znalost cizího jazyka výhodou.
Předpokládaný datum nástupu: říjen 2022
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
Písemné přihlášky do výběrového řízení přijímá do 12. 9. 2022 personální oddělení Magistrátu města Plzně, Kopeckého sady 11, 301 00 Plzeň. Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou.
Bližší informace na telefonu č. zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.