- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
specializované činnosti zaměřené na výkon interních auditů kvality výroby, dodržování systému jakosti, provádění prověrek v rámci interních nebo externích auditů (jako člen nebo i vedoucí auditor prověrkových týmů), zpracovávání agendy k přípravě, průběhu a výsledku prověrek dle platných organizačních norem, řízení tvorby Plánů jakosti v oblasti externích kooperací, posuzování systémů zabezpečování jakosti u subdodavatelů, tvorba a posuzování organizačních norem Kvality výroby – v souladu s Q 0200 (Příručka jakosti), zpracovávání hodnotících zpráv z prověrkové činnosti jako podklad k souhrnným zprávám pro vrcholové vedení společnosti, podíl na přezkoumání smluv z pohledu plnění požadavků na jakost, za KV řízení zavádění nápravných a preventivních opatření a vyhodnocování jejich efektivnosti a účinnosti, podíl na řízení rozborů a analýz pro oblasti kvality výroby a reklamací, provádění školení na kvalitu výroby, zajišťování řízení databází a metodického vedení sloužící hok výkonu skupiny osvědčujících pracovníků, podíl na tvorbě kontrolní technologie a na řízení analýz rizik z pohledu kvality výroby, vzdělání tech. směru, znalost PC (MS Office), základní znalost čtení technické/výkresové dokumentace a norem, min. základní znalost AJ, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, zajímavá práce v perspektivní a stabilní společnosti, možnost profes. a odbor. růstu, školení, příspěvek na ubytování, příspěvek na stravování ve firemních jídelnách, flexipasy, cílové odměny při včasném splnění úkolů, kantýny, zajištění mineralizované vody a doplňků, nápojové a jídelní automaty, odměny při pracovních výročích, 5 týdnů dovolené, rozvojové a vzdělávací akce, jazykové kurzy (AJ, RJ) v prostorách společnosti, kontakt telefonicky nebo e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?