- 26 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
specializované činnosti zaměřené na výkon interních auditů kvality výroby, dodržování systému jakosti, provádění prověrek v rámci interních nebo externích auditů (jako člen nebo i vedoucí auditor prověrkových týmů), zpracovávání agendy k přípravě, průběhu a výsledku prověrek dle platných organizačních norem, řízení tvorby Plánů jakosti v oblasti externích kooperací, posuzování systémů zabezpečování jakosti u subdodavatelů, tvorba a posuzování organizačních norem Kvality výroby – v souladu s Q 0200 (Příručka jakosti), zpracovávání hodnotících zpráv z prověrkové činnosti jako podklad k souhrnným zprávám pro vrcholové vedení společnosti, podíl na přezkoumání smluv z pohledu plnění požadavků na jakost, za KV řízení zavádění nápravných a preventivních opatření a vyhodnocování jejich efektivnosti a účinnosti, podíl na řízení rozborů a analýz pro oblasti kvality výroby a reklamací, provádění školení na kvalitu výroby, zajišťování řízení databází a metodického vedení sloužící hok výkonu skupiny osvědčujících pracovníků, podíl na tvorbě kontrolní technologie a na řízení analýz rizik z pohledu kvality výroby, vzdělání tech. směru, znalost PC (MS Office), základní znalost čtení technické/výkresové dokumentace a norem, min. základní znalost AJ, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, zajímavá práce v perspektivní a stabilní společnosti, možnost profes. a odbor. růstu, školení, příspěvek na ubytování, příspěvek na stravování ve firemních jídelnách, flexipasy, cílové odměny při včasném splnění úkolů, kantýny, zajištění mineralizované vody a doplňků, nápojové a jídelní automaty, odměny při pracovních výročích, 5 týdnů dovolené, rozvojové a vzdělávací akce, jazykové kurzy (AJ, RJ) v prostorách společnosti, kontakt telefonicky nebo e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.