- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Požadujeme: SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou, státní občanství ČR, rychlé psaní na PC hmatovou metodou, výborná znalost české gramatiky, trestní a morální bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům, odpovídající vystupování a přiměřené komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost. Předchozí praxe v justici na obdobné pozici výhodou, odborná zkouška pro protokolující úředníky výhodou.
Náplň práce: provádění zápisu v jednací síni, vyhotovování protokolu o jednání, zajišťování přípravy a průběhu soudních jednání, realizace referátů dle pokynů, doručování písemností dle referátů, žurnalizace spisů. Vyhotovování a vypravování rozhodnutí a přípisů, práce v informačních systémech soudu. Plnění dalších ústních i písemných příkazů nadřízeného pracovníka, udělené v souladu s druhem a povahou práce ujednané v pracovní smlouvě. Při své činnosti se řídí obecně závaznými předpisy, VKŘ a vnitřními předpisy soudu.
Nabízíme: platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, 7. platová třída stupeň dle započitatelné praxe, zvláštní příplatek dle § 8 cit. nařízení vlády, po zapracování osobní ohodnocení. Vstřícný přístup a pomoc při zaučení, příspěvek zaměstnavatele z rozpočtu soudu a FKSP na stravenku/ den, příjemné pracovní prostředí, vzdělávací aktivity na Justiční akademii v Kroměříži v rámci pracovní doby.
K přihlášce do výběrového řízení přiložte: motivační dopis, strukturovaný životopis, doporučení od předchozích zaměstnavatelů (jsou-li k dispozici), ověřenou kopii dokladu o dosaženém vzdělání nebo potvrzení ze školy o studiu posledního ročníku SŠ, výpis z rejstříku trestů (ne starší než 2 měsíce), vyplněný a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů. Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR). Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány.
Bližší informace na: www.justice.cz
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte do 22.6.2023, e-mailem na adresu: e-mail přes nebo poštou na adresu: Okresní soud v Pelhřimově, správa soudu, tř. Legií 876, 393 36 Pelhřimov, na obálku napište " VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTVÍRAT!
Uchazeči, kteří předloží požadované dokumenty a splní další požadované náležitosti, budou přizváni k osobnímu pohovoru, který bude zaměřen na osobní a odborné předpoklady uchazečů pro výkon funkce.
Nástup možný od 1.7.2023. Pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou do 30.4.2024, s možností prodloužení nebo sjednání doby neurčité v závislosti na aktuálních potřebách zaměstnavatele.
O výsledku výběrového řízení rozhodne předsedkyně soudu. Předsedkyně okresního soudu si vyhrazuje právo zrušit vyhlášené výběrové řízení, kdykoli v jeho průběhu, případně nevybrat žádného z uchazečů/ uchazeček.
Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovního poměru.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.