Soudní Zapisovatel/Zapisovatelka

Prostějov
16.980 – 24.780 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Okresní soud v Prostějově hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Předseda Okresního soudu v Prostějově vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Soudní zapisovatel/ka.
Nezbytné předpoklady pro výkon funkce zapisovatele/zapisovatelky:

  • státní občanství České republiky,
  • plná svéprávnost,
  • trestní bezúhonnost,
  • ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou na střední škole v České republice (možné doložit až ke dni vzniku pracovního poměru),
  • výborná znalost ČJ,
  • dobrá uživatelská znalost práce na PC včetně rychlého psaní hmatovou metodou,
  • předchozí praxe v justici na obdobné pozici výhodou,
  • odborná zkouška pro protokolující úředníky výhodou.

Náplň práce:

  • Provádí zápis v jednací síni, vyhotovuje protokol o jednání.
  • Zajišťuje realizaci referátu dle pokynů řešitele.
  • Zajišťuje doručování písemností dle referátu vč. doručování prostřednictvím datových schránek.
  • Provádí přepisy rozhodnutí.
  • Provádí žurnalizaci spisů.
  • Provádí lustrace v příslušných evidencích dle pokynů v referátu.
  • Plní další ústní i písemné příkazy nadřízeného pracovníka, udělené v souladu s druhem a povahou práce ujednané v pracovní smlouvě.
  • Při své činnosti se řídí obecně závaznými právními předpisy, VKŘ a vnitřními předpisy soudu.
  • Zachovává mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozvěděl při výkonu své práce.
  • Předpokládané přidělení občanskoprávní úsek (oddělení civilní nebo opatrovnické).

Platové zařazení: 7 platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění.
Zaměstnanecké výhody:

  • pět týdnů dovolené na zotavenou,
  • pět dnů indispozičního volna (tzv. sick days),
  • příspěvek zaměstnavatele ve výši 98,– Kč z rozpočtu soudu a FKSP na stravenku/den v nominální hodnotě 120,– Kč,
  • vzdělávací aktivity na Justiční akademii v Kroměříži v rámci pracovní doby,
  • týmová práce v soudcovských minitýmech.

Nástup možný od 1. 5. 2022. Pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení nebo sjednání doby neurčité v závislosti na aktuálních potřebách zaměstnavatele.
K přihlášce k účasti ve výběrovém řízení uchazeč/ka musí předložit:

  • strukturovaný životopis,
  • motivační dopis,
  • doporučení od předchozích zaměstnavatelů (jsou-li k dispozici),
  • ověřenou kopii dokladu o dosaženém vzdělání nebo potvrzení školy o studiu posledního ročníku SŠ,
  • výpis z rejstříku trestů ne starší než dva měsíce,
  • poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR). Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány.

Lhůta pro přihlášení do výběrového řízení: do 25. 4. 2022
Přihlášky zasílejte písemně na adresu:
Okresní soud v Prostějově, Havlíčkova 16, 797 09 Prostějov,
k rukám ředitelky správy soudu Mgr. Markety Motáňové.
Obálku označte „Výběrové řízení na zapisovatelku – NEOTVÍRAT“.
Výběrové řízení se bude skládat z písemné části (diktát a přepis textu) dne 27. 4. 2022, na kterou budou vybraní uchazeči pozváni. Dle vyhodnocení výsledků písemné části budou vybraní uchazeči pozváni k ústnímu pohovoru dne 28. 4. 2022. Osobní pohovor bude zaměřen na osobní a odborné předpoklady uchazečů pro výkon funkce.
Předseda okresního soudu si vyhrazuje možnost zrušit vyhlášení výběrového řízení kdykoli v jeho průběhu.
Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovního poměru.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

aktuální nabídka na dobu určitou