- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
MĚSTO POLICE NAD METUJÍ vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na vedoucího organizační složky města Police nad Metují „PELLYHO DOMY – Centrum kultury, vzdělávání a sportu“.
Druh práce: zajištění, příprava a organizace kulturních, společenských a sportovních akcí pořádaných městem, včetně propagačních materiálů a propagace jednotlivých akcí; zajištění chodu organizační složky včetně Pellyho domu, Kolárova divadla a Informačního střediska, správa svěřených objektů; iniciování a koordinování nekomerčních kulturních a společenských aktivit ve městě; zodpovědnost za rozvoj cestovního ruchu, kulturního, komunitního a společenského života ve městě.
Místo výkonu práce: Území města Police nad Metují.
Platová třída: 9. – 10. platová třída.
Předpoklady: dosažení 18 let věku, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost.
Požadavky: minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou; časová flexibilita; manažerské, organizační a komunikační schopnosti; praxe v oblasti kultury a cestovního ruchu, s pořádáním kulturních, společenských akcí; znalost místního kulturního prostředí; zkušenosti s vedením kolektivu; přehled a orientace v oblasti kultury, propagace a marketingu; řidičský průkaz skupiny B; znalost práce na PC (MS Office).
Uzávěrka přihlášek: 7. 8. 2023.
Termín nástupu: 1. 9. 2023 nebo po dohodě.
Přihlášky s požadovanými doklady doručte na adresu: Městský úřad Police nad Metují, Masarykovo náměstí 98, 549 54 Police nad Metují, označte VŘ KULTURA nebo na e-mail: e-mail přes
Přihláška musí obsahovat: jméno, příjmení a titul uchazeče; datum a místo narození uchazeče; státní příslušnost uchazeče; místo trvalého pobytu uchazeče; číslo občanského průkazu uchazeče; datum a podpis uchazeče.
K přihlášce musí být přiloženy tyto písemnosti a doklady: strukturovaný životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních (časový sled a druh vykonávané práce) a odborné znalosti a dovednosti; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?