- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení (VŘ) včetně informací o způsobu přihlášení se do VŘ na: http://www.namestnosl.cz/volna-pracovni-mista/d-3169/p1=2882
Stručné vymezení pracovní náplně:
" příprava a zajišťování podkladů pro územní a stavební řízení, kolaudační souhlasy atd.
" administrativa při přípravě, realizaci a vyhodnocování investičních akcí města
" příprava výběrových řízení na dodavatele
Požadujeme střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání
znalosti/dovednosti:
" výborné organizační a administrativní schopnosti,
" znalost postupu při zajišťování stavebních povolení,
" základní orientace v procesu zadávání veřejných zakázek (zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách), orientace v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon,
" znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Office),
" iniciativní přístup k plnění pracovních povinností a schopnost se trvale vzdělávat,
" flexibilitu, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové práce,
" výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat pod časovým tlakem,
" řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič.
Dále výhodou:
" technický nebo ekonomický obor vzdělání,
" znalost postupu přípravy a realizace investičních (stavebních) projektů/akcí,
" orientace ve veřejné správě (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích).
Pro vyplnění přihlášky je možno využít vzor přihlášky dostupný na http://namestnosl.cz/volna-pracovni-mista/d-3169/p1=2882.
Přihlášku s požadovanými přílohami uchazeč doručí v zalepené obálce označené slovy "NEOTVÍRAT – VŘ – referent/ka OSMM osobně na podatelnu Městského úřadu Náměšť nad Oslavou nebo poštou na adresu:
Městský úřad Náměšť nad Oslavou
Masarykovo nám. 104
675 71 Náměšť nad Oslavou ve lhůtě: nejpozději do 10:00 hod. dne 15. 7. 2022.
Bližší informace podá tajemnice městského úřadu Mgr. Jaromíra Moudrá, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.