- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení (VŘ) včetně informací o způsobu přihlášení se do VŘ na: http://www.namestnosl.cz/volna-pracovni-mista/d-3169/p1=2882
Stručné vymezení pracovní náplně:
" příprava a zajišťování podkladů pro územní a stavební řízení, kolaudační souhlasy atd.
" administrativa při přípravě, realizaci a vyhodnocování investičních akcí města
" příprava výběrových řízení na dodavatele
Požadujeme střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání
znalosti/dovednosti:
" výborné organizační a administrativní schopnosti,
" znalost postupu při zajišťování stavebních povolení,
" základní orientace v procesu zadávání veřejných zakázek (zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách), orientace v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon,
" znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Office),
" iniciativní přístup k plnění pracovních povinností a schopnost se trvale vzdělávat,
" flexibilitu, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové práce,
" výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat pod časovým tlakem,
" řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič.
Dále výhodou:
" technický nebo ekonomický obor vzdělání,
" znalost postupu přípravy a realizace investičních (stavebních) projektů/akcí,
" orientace ve veřejné správě (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích).
Pro vyplnění přihlášky je možno využít vzor přihlášky dostupný na http://namestnosl.cz/volna-pracovni-mista/d-3169/p1=2882.
Přihlášku s požadovanými přílohami uchazeč doručí v zalepené obálce označené slovy "NEOTVÍRAT – VŘ – referent/ka OSMM osobně na podatelnu Městského úřadu Náměšť nad Oslavou nebo poštou na adresu:
Městský úřad Náměšť nad Oslavou
Masarykovo nám. 104
675 71 Náměšť nad Oslavou ve lhůtě: nejpozději do 10:00 hod. dne 15. 7. 2022.
Bližší informace podá tajemnice městského úřadu Mgr. Jaromíra Moudrá, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail:

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.