- 70 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Předpoklady pro vznik pracovního poměru
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.
Podmínky pro přijetí:
" nejméně středoškolské vzdělání ukončené maturitou – technické školy,
" základní orientace v problematice realizace staveb, zejména vedení stavební dokumentace, kontrola rozpočtů, kontrola harmonogramů,
" základní orientace v zákoně o veřejných zakázkách, stavebním zákoně, včetně vyhlášky o dokumentaci staveb, dále v katastru nemovitostí a občanském zákoníku – zejména části majetkového práva,
" velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem,
" velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (MS Office, internet),
" samostatnost, zodpovědnost a dobré komunikační schopnosti,
" časová flexibilita a odolnost proti stresu,
" řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
Výhodou je:
" technické vzdělání stavebního směru,
" praxe ve stavebnictví
" praxe v přípravě zadávací dokumentace k investičním záměrům veřejného zadavatele,
" praxe v oblasti přípravy a realizace staveb,
" praxe v dotační oblasti,
" praxe ve veřejné správě,
" znalost cizího jazyka.
Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Loket písemnou přihlášku,
která bude obsahovat tyto náležitosti:
" jméno, příjmení, titul,
" datum a místo narození,
" státní příslušnost,
" místo trvalého pobytu,
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
" telefonické spojení a e-mail
" datum a podpis.
K přihlášce budou připojeny doklady:
" životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se stavebního oboru,
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál či úředně ověřená kopie), u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
" úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Písemné přihlášky včetně příloh doručí uchazeč na adresu:
Městský úřad Loket, T. G. Masaryka 1/69, PSČ: 357 33
nebo osobně do podatelny Městského úřadu Loket
nejpozději do 15. července 2022
Přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny.
Obálka označená „Výběrové řízení – zaměstnání“ nebude v podatelně otevřena.
Lhůta k doplnění dokladů či náležitostí je 10 dnů od ukončení příjmu přihlášek.
Uchazeč nese veškeré náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Po ukončení výběrového řízení
" budou materiály zaslány zpět na Vámi uvedenou adresu, nebo
" po telefonické domluvě budou připraveny k vyzvednutí u tajemníka městského úřadu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?