- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Předpokládaný nástup : 1. 7. 2022 nebo dle dohody
Pracovní poměr : na dobu neurčitou
Místo výkonu práce : Městský úřad Loket, T. G. Masaryka 1/69 a správní obvod města Loket jako obce s pověřeným obecním úřadem
Pracovní pozice bude dle platné legislativy zařazena do platové třídy 9.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.
Podmínky pro přijetí:
" nejméně středoškolské vzdělání ukončené maturitou – technické školy,
" základní orientace v problematice realizace staveb, zejména vedení stavební dokumentace, kontrola rozpočtů, kontrola harmonogramů,
" základní orientace v zákoně o veřejných zakázkách, stavebním zákoně, včetně vyhlášky o dokumentaci staveb, dále v katastru nemovitostí a občanském zákoníku – zejména části majetkového práva,
" velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem,
" velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (MS Office, internet),
" samostatnost, zodpovědnost a dobré komunikační schopnosti,
" časová flexibilita a odolnost proti stresu,
" řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
Výhodou je:
" technické vzdělání stavebního směru,
" praxe ve stavebnictví
" praxe v přípravě zadávací dokumentace k investičním záměrům veřejného zadavatele,
" praxe v oblasti přípravy a realizace staveb,
" praxe v dotační oblasti,
" praxe ve veřejné správě,
" znalost cizího jazyka.
Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Loket písemnou přihlášku,
která bude obsahovat tyto náležitosti:
" jméno, příjmení, titul,
" datum a místo narození,
" státní příslušnost,
" místo trvalého pobytu,
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
" telefonické spojení a e-mail
" datum a podpis.
K přihlášce budou připojeny doklady:
" životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se stavebního oboru,
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál či úředně ověřená kopie), u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
" úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Písemné přihlášky včetně příloh doručí uchazeč na adresu:
Městský úřad Loket, T. G. Masaryka 1/69, PSČ: 357 33
nebo osobně do podatelny Městského úřadu Loket
nejpozději do 15. června 2022
Přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny.
Obálka označená „Výběrové řízení – zaměstnání“ nebude v podatelně otevřena.
Lhůta k doplnění dokladů či náležitostí je 10 dnů od ukončení příjmu přihlášek.
Uchazeč nese veškeré náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Po ukončení výběrového řízení
" budou materiály zaslány zpět na Vámi uvedenou adresu, nebo
" po telefonické domluvě budou připraveny k vyzvednutí u tajemníka městského úřadu.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.